Skip to main content
Logo Actua
  • Online

10 praktische tips om correct om te gaan met klantendata

"Mag ik mailingslijsten kopen van derden? Mag ik gegevens van mijn klanten delen met derden? Mag ik nog mailings uitsturen naar prospects en wat moet daar dan precies instaan? Mag ik beelden maken tijdens opendeurdagen? Wat zijn nu precies de regels rond dataverzameling via mijn website en het gebruik van cookies?

De GDPR lijkt sinds zijn inwerkingtreding in mei 2016 meer vragen dan antwoorden op te roepen. Het zijn belangrijke vragen voor zowel de ondernemer als de adviseur van de ondernemer. Tijdens deze sessie krijg je antwoord op al deze vragen.

Doelgroep
websiteverantwoordelijken, marketingverantwoordelijken, bedrijfsleiders en managers, zelfstandigen, bedrijfsjuristen, DPO's.

Praktisch

  • De workshop zal online doorgaan. Om deel te nemen, heb je enkel een goede internetverbinding nodig.
  • Interactiviteit is gegarandeerd, al jouw vragen kan je stellen via Q&A of chat.

Jouw expert  
Bart Van den Brande is Managing Partner bij Sirius Legal Business Law Firm, een advocatenkantoor dat zich al jarenlang specialiseert in alle aspecten van digitale communicatie, internet, software en nieuwe technologie.  Vanuit die achtergrond adviseert Sirius Legal dagelijks heel wat (online) marketeers, webverantwoordelijken en reclamebureaus bij vragen over het omgaan met klanten- of prospectgegevens en GDPR compliant databasebeheer. Bart is zelf DPO bij heel wat bedrijven en geeft bij Data Protection Institute ook opleiding aan toekomstige DPO's.  Hij is bovendien lid van de Legal Expert Group van de Belgian  Association for Marketing BAM, voorzitter van de IT & Data Protection Practice Group bij het wereldwijde advocatennetwerk Consulegis en mede-oprichter en bestuurslid van Smart Cities Law Firms, een internationaal samenwerkingsverband van advocatenkantoren gespecialiseerd in smart city toepassingen.  
 

Wanneer

Prijs

Leden:
€85 Excl. BTW

Niet-leden:
€125 Excl. BTW

Klik hier voor meer info over jouw ledenvoordelen

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Vanaf 2 inschrijvingen op hetzelfde bedrijf kan je voor deze webinar KMO-portefeuille aanvragen als Voka lid.  Het projectbedrag is € 170 voor 2 deelnames. Indien je inschreef t.e.m. 22 januari is het projectbedrag als lid van Voka voor deze 2 inschrijvingen € 153.
Het projectbedrag voor niet-leden is € 125 per deelname. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. Je kan hiervoor 1 opleidingsuur/deelname ingeven.
Meer info: www.kmo-portefeuille.be 

Annulatievoorwaarden
Annulering van jouw inschrijving is, uitsluitend schriftelijk (via kameracademie.mk@voka.be), mogelijk tot 1 werkdag voor het begin van het webinar. Vanaf 1 werkdag blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Jouw plaats mag echter altijd door een collega worden ingenomen.

Meer info
kameracademie.mk@voka.be
Tel 014/56 30 30

ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Deloitte Private
pfl