Op donderdag 11 juni mochten we jou verwelkomen in 't Convent in Lo-Reninge om samen met tal van West-Vlaamse ondernemers en ondernemende medewerkers de zomer in te zetten. Bedankt dat jij erbij was!
Geniet na met de foto's:
Programma
- 18.30 uur: Ontvangst + aperitief
- 19.15 uur: Panelgesprek met de voorzitter en regiovoorzitters
- 19.35 uur: Jubilarissen in de spotlight
- 19.45 uur: Netwerking met food, drinks & live music
- 23.00 uur: Bedankt dat jij erbij was
Tijdens onze Tuinfeesten zwaait onze voorzitter Philippe De Veyt na 6 jaar af en geeft hij de fakkel door.











