Skip to main content
  • Verzeker een goede afhandeling van betalingen

Verzeker een goede afhandeling van betalingen

Onbetaalde facturen blijven een permanente zorg in het bedrijfsleven. Ondanks dat de crisis over haar hoogtepunt is, verbetert het betaalgedrag van klanten helaas niet. Correct reageren op alle ‘argumenten’ is niet altijd evident. Het wordt alsmaar belangrijker om op een effectieve manier klanten aan te manen om de gemaakte betaalafspraken na te leven.

Zorg dat je klant betaalt, én bovendien jouw klant wilt blijven.

Ga voortaan voor een efficiënt debiteurenbeheer!


1.

EFFECTIEF DEBITEURENBEHEER IN DE PRAKTIJK focust op het belang van een goed debiteurenbeheer. Leer in 4 stappen omgaan met wanbetalers!

3 maart, 09u00-12u00


2.

OMGAAN MET KLANTEN IN NOOD wil ook zeggen: leren vermijden hoe de problemen van je klanten, je eigen problemen worden. Neem de juiste maatregelen om niet te lijden onder de financiële problemen van je klanten.

3 maart, 13u00-16u30


3.

TELEFONISCH DEBITEURENBEHEER moet staan voor 'vriendelijke en professioneel incasseren'. Weet hoe te onderhandelen, efficiënt te communiceren en smoezen te doorprikken. Wees niet langer onzeker tijdens je telefonisch incasso!

10 maart, 09u00-12u00


4.

HET SCHRIJVEN VAN RAPPELBRIEVEN: passé of net heel trendy? Pas jij je rappelbrieven aan naargelang je klant? Hanteer een effectieve communicatiestijl en laat jouw inningsgraad (opnieuw) stijgen!

10 maart, 13u00-16u30


 

Dankzij een effectief debiteurenbeheer is een goede afhandeling van betalingen verzekerd.
Tref de nodige maatregelen zodat je klanten voortaan hun betaalafspraken nakomen!

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Marijke Steegen

Coördinator Kameracademie

Propaganda
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
alk
Logo JAM
Trixxo