Bij problemen neem je best contact op met de kamer uit de regio waar jouw onderneming gelegen is. De contactgegevens zijn:
Zet bij voorkeur een screenshot en duidelijke omschrijving van het probleem op mail, dan kan dit door onze databaseverantwoordelijken of ontwikkelaars bekeken worden.
Een selectie van veelgestelde vragen.
Welke gegevens moet ik ingeven om een login aan te maken?
- We vragen niet veel, enkel een persoonlijk mailadres en zelf gekozen paswoord. Uiteraard raden we wel aan om je persoonlijke gegevens en interesses aan te vullen. Zo kunnen we je beter op de hoogte houden. Maak je account hier aan.
Help, ik ben mijn paswoord vergeten!
- Geen enkel probleem, door je mailadres hier in te geven kan je een nieuw paswoord aanmaken.
Ik heb een aanvraag voor een nieuw paswoord gedaan, maar ontvang geen mail?
- De gegevens voor het aanmaken van je nieuwe paswoord ontvang je binnen max 5 minuten. Deze mail komt van website@noreply.voka.be. Als je geen mail ontvangen hebt kijk je best eerst tussen de ongewenste mail. Als hij naar niet tussen staat zal de firewall hem waarschijnlijk tegenhouden. Vraag aan jouw verantwoordelijke IT om het mailadres website@noreply.voka.be of het domein voka.be aan de lijst van veilige afzenders toe te voegen.
Ik heb al een login bij Voka. Blijft deze bestaan?
- De persoonlijke logins op basis van mailadres en een zelf gekozen paswoord blijven bestaan en kunnen ook op dit digitale platform gebruikt worden.
- De bedrijfslogins op basis van Voka-lidmaatschapsnummer en een niet-wijzigbaar paswoord kunnen niet meer gebruikt worden. Deze website wil content op maat tonen, en dat kan alleen maar door een persoonlijke login.
Hoe herkennen jullie de gegevens van mijn onderneming?
- Als jouw mailadres voorkomt in onze database dan koppelen we automatisch de juiste ondernemingsgegevens aan jouw login.
- Ben je (nog) geen lid of staan jouw gegevens niet in onze database? Vul dan je profiel aan zodat onze databaseverantwoordelijken jouw gegevens juist kunnen koppelen of registreren.