Skip to main content

Ondernemers in de Brusselse Metropool 2020 #3

Kristien Vermoesen, managing director FINN Agency, over communiceren in Corona-tijden

De corona-crisis sloeg geen gaten in de omzet van communicatiebureau FINN Agency. “Onze klanten bleven het belang van communicatie inzien. Ondernemers beseffen meer dan ooit dat een bedrijf kan staan of vallen door zijn reputatie’, legt Kristien Vermoesen, managing director uit. Zij ziet bij vele bedrijven de balans steeds meer verschuiven van shareholder naar stakeholder capitalisme, waarin maatschappelijke relevantie en duurzaamheid centraal staat.

Kristien Vermoesen is van vele markten thuis. De voormalig journaliste stampte communicatiebureau FINN uit de grond samen met Raf Weverbergh, is moeder van twee en ambassadeur van het European Network of Female Entrepreneurship. Als ingeweken Brusselaar heeft ze bovendien een eigen kijk op onze hoofdstad. Stof genoeg om over te praten, het verslag lees je in deze editie van Ondernemers in de Brusselse Metropool.

BMW Brussels
ING
Logo Mensura
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Federale Verzekering