Storytelling klinkt soms sprookjesachtig, maar het is meer dan alleen een manier om een verhaal te vertellen. Het gaat onder meer om overtuigend communiceren. Tijdens deze opleiding leer je jouw verhaal met impact te brengen, zonder je persoonlijke stijl aan te passen.
Je krijgt tips om een eerlijk en authentiek verhaal te brengen waarmee je je klant kan overtuigen om je te vertrouwen en advies te volgen. Het is niet alleen heel effectief bij de start van nieuwe relaties, ook bij bestaande klanten is het belangrijk dat je een duidelijk en overtuigend verhaal kan vertellen.
Deel 1: Structuur en principes van storytelling
Deel 2: Concrete toepassing voor elke deelnemer
- Voor technische, introverte of analytische types die een belangrijke communicatieve rol moeten vervullen
- Geen voorkennis vereist
Koen De Moortel - Upstream
Koen De Moortel is zaakvoerder van Upstream. Hij heeft uitgebreide ervaring als ondernemer, en als docent Communicatiemanagement aan PXL, docent Kwaliteitsmanagement aan UCLL, begleider van Junior Consulting, panel- en jurylid voor KMO-Challenge en KMO-Excellence aan Vlerick Business School.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 3,5 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.