Skip to main content
Voka Opleiding

Op zoek naar het DNA van jouw bedrijf

Maak van jouw merk terug iets érg concreet
In deze opleiding ga je (terug) op zoek naar het DNA van je bedrijf. Wat is nu eigenlijk jouw échte identiteit & waar komt die vandaan? 

4 USP’s:
-    Een heldere identiteit is het beste instrument naar meer slagkracht en succes in de toekomst.
-    Het zorgt voor een duidelijke, consequente communicatie.
-    Geef karakter aan jouw bedrijf.
-    Succesvol op korte & lange termijn. Geeft een duidelijke richting aan jouw marketing.

Wat heb ik als deelnemer geleerd als ik de les buiten wandel? 
-    Je beseft hoe belangrijk jouw identiteit. 
-    Personeel werven doe je ook op basis van jouw identiteit.
-    Je (her)ontdekt jouw waarden, toekomstperspectief & ideale klanten.
-    Samen bepalen we jouw tone of voice, persoonlijkheid, waarden, missies, visies.
-    Op het einde van de opleiding ga je terug kantoor-waarts met de ideale building-blocks voor jouw onderneming zodat je hierna zelfstandig jouw marketing-strategie kan opzetten. 
 

Programma

1. Korte inleiding: een goede marketing-strategie anno 2022. 
-    De belangrijkste veranderingen
-    De basis: een heldere identiteit
-    Voordelen
2. Workshop:
-    Why brand matter
-    Why, How & What
-    Jouw toekomstperspectief
-    Waardebepaling
-    De ideale klant
-    Persoonlijkheid
-    Competitief landschap
3. Terugkom-moment:
-    Diepgaande (1 on 1) bespreking van ieders inzichten & analyse.
 

Doelgroep & Voorkennis

-    Je bent marketing-verantwoordelijke/manager/eigenaar maar weet niet goed waar te beginnen.
-    Je hebt het gevoel dat je vanuit de heup schiet & weet niet welke richting je uit moet met de communicatie van het/jouw bedrijf (waarvoor je werkt).
-    Voorkennis is niet noodzakelijk
 

Docent

Simon Desmet is de bedrijfsleider van MENTALL, een merk-waardig branding agency met grote ambities en een knowhow die veel meer omvat dan coole designs & witty taglines.  Sinds jongs af aan bezig met kunst, grafisch ontwerp & alles wat daarrond beweegt zette hij in 2015 MENTALL voort.  Een destijds uit de hand gelopen studieproject.  Na 4,5 jaar onder de radar te werken en ervaring op te doen bij grotere KMO’s besloot hij MENTALL in de markt te zetten als full-service communicatiebureau. 

vroegboekkorting

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 6 uren

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/opleidingen-limburg

Contactpersoon

Hannah Baveco

Coördinator KamerAcademie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 540,00 excl. BTW

Niet-leden:
€ 820,00 excl. BTW 

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.