Skip to main content

LinkedIn company branding

Past LinkedIn perfect in je B2B-marketingstrategie? Maar weet je als marketeer niet hoe je dit platform optimaal inzet? Dan is deze workshop exact wat je zoekt.

LinkedIn is ondertussen populairder dan ooit met in België alleen al zo'n 4 miljoen actieve accounts en wereldwijd alvast 840 miljoen gebruikers. We kunnen dus stellen dat jouw doelgroep te vinden is op LinkedIn.

 

Deze training is zeer praktijkgericht.

  • In één dag leren we jou alles over company branding en krijg je van ons alle handvaten en tools om zelfstandig met LinkedIn te werken.

  • Na de cursus ga je onmiddellijk aan de slag en maak je zelfstandig een persoonlijk profiel en een bedrijfspagina aan.

  • Verder leer je relevante content plaatsen en hoe je adverteert op dit kanaal.

Gebruik dit platform perfect binnen je marketingstrategie! Schrijf je hier in voor deze opleiding.

Programma

Tijdens deze workshop leer je:   

  • de werking en mogelijkheden van LinkedIn als platform
  • hoe je een succesvolle company page opzet
  • hoe je voor je bedrijf en doelgroep de beste content deelt
  • de advertentiemogelijkheden op LinkedIn
  • hoe je collega's/medewerkers motiveert om content te delen
  • hoe je een positieve link legt tussen de persoonlijke pagina's van je medewerkers en het algemene beeld van je bedrijf
  • de algoritmes van LinkedIn en hoe daarop in te spelen
  • alles over social selling en hoe toe te passen op LinkedIn
  • hoe je aandacht trekt van je relevante doelgroep

Je zal LinkedIn kunnen inzetten om je persoonlijke branding en die van je bedrijf te verbeteren. Je zal actief zaken doen met dit kanaal.   

Doelgroep

Deze training is voor:

  • (digitale) marketeers
  • communicatiespecialisten
  • zaakvoerders die zelf aan de slag willen gaan met dit interessante platform
Docent

Tom Baeten is zelfstandig sales- en marketingspecialist en heeft meer dan 25 jaar ervaring binnen verschillende grote internationale en nationale groepen (bijv. Ricoh, Sara Lee, Suez en bpost, ...) waar hij de laatste 10 jaar verantwoordelijk was voor sales en marketing.

Al vele jaren (sinds 2007) is hij zelf een actieve LinkedIn-gebruiker en werkt hij dagelijks met deze tool.

Tom deelt graag zijn kennis en ervaring, en als rasechte netwerker inspireert hij mensen om proactief te gaan netwerken. LinkedIn is daarvoor het perfecte kanaal!

 Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 7,5 uren

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuille   Mensura    Proximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/opleidingen-limburg

Contactpersoon

Hannah Baveco

Coördinator Talent

Adres

Voka - KvK - Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 500,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 700,00 excl. btw

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt