Straalt jouw merk uit wat je voor ogen hebt? In de high 5 workshop ga je aan de slag met de missie, visie en unieke kwaliteiten van jouw bedrijf. Krijg nieuwe inzichten en ontvang praktische tips om jouw branding te optimaliseren.
Communicatiebureau Hands ontwikkelde een workshop waarin je aan de hand van out of the box-vragen anders over je bedrijf en merk zal nadenken. Tijdens deze high 5 workshop nemen we je missie, visie en langetermijnplan onder de loep. Je krijgt de kans om stil te staan bij wat jouw onderneming bijzonder maakt en wat jouw succesverhaal is. Wat zijn jouw doelen en doelstellingen? Wat maakt jouw bedrijf uniek in de markt?
Onze interactieve aanpak zorgt ervoor dat je nieuwe inzichten opdoet die je helpen om jouw branding naar een hoger niveau te tillen. We delen waardevolle tips en tricks over hoe je jouw branding effectief kunt aanpakken en optimaliseren. Je leert hoe je jouw merkidentiteit kunt versterken en consistent kunt uitdragen, zowel online als offline.
Wat heb je geleerd na deze opleiding?
- Begrijp wat jouw onderneming echt drijft en hoe je dit kan vertalen naar een krachtige merkidentiteit
- Out-of-the-box-denken en innovatieve ideeën ontwikkelen voor jouw branding
- Praktische tips en best practices om direct aan de slag te gaan
Doelgroep en voorkennis
- Startende ondernemers die hun branding vanaf de grond willen opbouwen
- Ervaren ondernemers die hun bestaande merkidentiteit willen herzien en verbeteren
- Marketingmanagers, brand marketeers, content marketeers of communicatieverantwoordelijken met een goede kennis van de missie/visie van het bedrijf
Er is geen voorkennis vereist voor deze opleiding.
- Interactieve high 5 workshop
- Tips en tricks voor een effectieve branding strategie
Jouw docent
Maak kennis met Kristof Schiepers – partner Hands
Kristof is gepassioneerd door communicatie. Geen uitdaging is hem te groot. Hij vertrekt altijd vanuit een strategisch perspectief en leidt als Creative Effictive Officer het Hands-team in goede banen. Met een achtergrond als economist, een MBA van ESADE & HEC en diverse specialisaties in Internet, VR en Multimedia, begeleidt Kristof uw campagne recht naar de beoogde doelstelling.
"Don’t dream your life, live your dream."
Opleiding:
2004: HEC School of Management, Parijs, Frankrijk MBA uitwisselingsprogramma
2002-2004: ESADE Business School, Barcelona, Spanje Master of Business Administration (MBA), april 2004
2000-2001: Group T, Institute of Technology, Leuven, België Master in Internet, Multimedia en Virtual Reality
1995-2000: Limburgs Universitair Centrum (LUC) Diepenbeek, België Licentiaat in Toegepaste Economische Wetenschappen