Zet Instagram in voor je business! Ontdek tijdens de onlinesessie op 28 september 2021 hoe je dat sociale medium zakelijk benut om je bedrijfsdoelen te bereiken.
Instagram is een van de snelst groeiende socialmediakanalen wereldwijd. En het is heus niet het exclusieve speelterrein van lichtvoetige influencers.
Ook als bedrijf liggen er kansen. Maar hoe ga je voor een maximaal resultaat?
In deze onlineworkshop stel je een Instagram-plan op én leer je hoe je praktisch aan de slag gaat met dat populaire communicatiemiddel.
De onderdelen van deze opleiding:
- Stel een strategisch Instagram-plan op.
- Wat zijn je doelstellingen?
- Wie is je doelgroep?
- Welke boodschap wil je brengen en op welke manier?
- Integreer je huisstijl op Instagram.
- Bepaal de beeldtaal van jouw visuele verhaal.
- Leer gemakkelijk je logo of je eigen gifs toevoegen op je posts en story's.
- Genereer een optimaal bereik.
- Leer werken met mentions, tagging en hashtags om je bereik organisch te vergroten.
- Ontdek advertentiemogelijkheden waarmee je betalend bepaalde doelgroepen bereikt.
- Ontdek nuttige tools voor o.a. planning en analyse.
- Kom zelf in actie aan de hand van nuttige tips en best practices.
Deze workshop is voor verantwoordelijken en medewerkers communicatie die:
- nieuwe klanten willen bereiken en engageren
- zichtbaarheid, naamsbekendheid en interesse willen creëren voor hun bedrijf en producten
- het verhaal achter het bedrijf of merk willen vertellen en/of een blik achter de schermen willen geven
- meer verkeer naar hun website willen en conversies willen genereren
- een sterke employer brand willen neerzetten
Je hoeft geen specifieke voorkennis te hebben om deel te nemen aan deze workshop.
Aline Ghys, managing partner en onlinestrateeg bij communicatiebureau Idearté.
Aline combineert boeiende inhoud en creatieve emotie. Ze bedenkt sluwe schaakmatstrategieën om onlineplatformen te domineren en kickt op cijfers, analyses en positieve ROI’s. Een academische achtergrond in zowel onlinemarketing als businessmanagement én een stevige portie creativiteit geven haar de ingrediënten om hét plan te creëren dat je bedrijf (online) doet scoren.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 2 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.