Ontdek hoe je jouw klant centraal kunt stellen en tegelijkertijd je facturen op tijd kunt innen. Onbetaalde facturen zijn een voortdurende uitdaging in het bedrijfsleven, vooral in crisistijden. Leer effectief omgaan met verschillende redenen voor betalingsachterstanden, zoals financiële problemen, klachten of eigen betaaltermijnen.
Tijdens deze dynamische opleiding ontwikkel je onderhandelingsvaardigheden om op een klantvriendelijke manier betalingen te verkrijgen en tegelijkertijd een goede relatie te behouden. Leer hoe je specifieke situaties met wanbetalers, onwillige betalers of klachten kunt aanpakken. Schrijf je in en word zelfverzekerd en assertief in het innen van openstaande facturen.
Telefonisch invorderen: hoe doe je dat?
- Assertieve communicatie
- Rekeninghouden met de argumenten van de klant
- Onderhandelen volgens de win-win strategie
Iedereen die telefonisch contact heeft met wanbetalers
Marleen Miechielsen, AAA Talent Academy
Trainer coach in creditmanagement, auteur van diverse boeken rond debiteurenbeheer.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 3 uren
Thema: Financiële geletterdheid
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.