Skip to main content
Voka Opleiding

Klantgerichtheid begint bij jezelf

Natuurlijk wil ook jij een perfecte ambassadeur worden van je bedrijf.  Een eerste indruk maak je maar één keer. Als je bovendien weet dat in een gesprek twee derde van de boodschap via non-verbale communicatie bij je gesprekspartner binnenkomt, kom je maar beter met de juiste attitude en dialooglijnen aan de start.    

Deze training gaat over klantgericht werken. Je maakt kennis met een methodiek waardoor je als  medewerker beter communiceert en dus zo de klant ook beter begrijpt en helpt. Je kent na afloop de basisvaardigheden van het eerste contact en je weet wat helpt om nóg klantvriendelijker te zijn dan je reeds was. We besteden hierbij ook ruim aandacht aan non-verbale communicatie.

 

Programma

Deelnemers volgen het programma waarbij zij vaardigheden aanleren die hun helpen om structuur te brengen in de gesprekken met klanten. Op basis van de 5A-structuur (Aandacht, Aanvang, Analyse, Advies en Afsluiten) brengen wij een structuur aan met als doel de wens/behoefte van de klant concreter te krijgen en hier resultaat- en klantgericht op in te kunnen spelen. De aandacht in deze training ligt op het persoonlijke vlak, verbale en non-verbale communicatie. 

Doelgroep

Alle mensen met een functie die in contact komen met klanten van het bedrijf waar zij voor werken.

Voorkennis is niet nodig, het gebruik van je gezond verstand en de wil om te leren is voldoende.

Docent

Eddy Vandeweyer, geboren in Hasselt, is samen met Dennis Crijns de eigenaar van Bluegg. Op zijn CV prijkt ruim veertig jaar ervaring in de Zakelijke markt, Retail en Horeca. Met Bluegg ligt de focus op het creëren van positieve verandering bij mensen, teams en organisaties. Zij hebben programma’s ontwikkelt en beschikken over diverse accreditaties. Gastvrijheid is Eddy’s tweede natuur, een expert in Hospitality. Mensen motiveren en inspireren is zijn passie. Eddy is daarnaast trainer in Lichaamstaal voor zakelijk gebruik en Leading Partner bij "the Center for Body Language", ’s Werelds #1 op het gebied van Lichaamstaal trainingen voor zakelijk gebruik. Zijn enthousiasme over het effect van lichaamstaal op onze dagelijkse bezigheden is alleen maar toegenomen hetgeen blijkt uit zijn tomeloze energie die hij uitstraalt tijdens presentaties, workshops en trainingen die hij geeft.

vroegboekkorting

Vind alle opleidingen via www.voka.be/opleidingen-limburg

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 7,5 uren

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Contactpersoon

Hannah Baveco

Coördinator KamerAcademie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 400,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 600,00 excl. btw

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.