Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Ntriga: “Het ABC van Ntriga”

  • 06/10/2022

1 plus 1 is 3. Het is een rekenoefening die Pieter Supply, Stephan Demeulenaere en Peter Remans 10 jaar geleden ook maakten. De fusie van Trinch en Marcom Supplies resulteerde toen in de geboorte van Ntriga. Anno 2022 is de onderneming uitgegroeid tot een specialist in digitale marketing, wiens brede waaier aan diensten al heel wat gerenommeerde (middel)grote bedrijven kon overtuigen. 

Ntriga: “Het ABC van Ntriga” Pieter Supply, Stephan Demeulenaere en Peter Remans

De expertise van de 13 creatieve en technische bollebozen van Ntriga resulteert in pareltjes voor bekende klanten zoals Orizon West, Paneltim, Metagenics, Apok, Baloise, Axintor, Seyntex, Latexco,.... Zij beseffen dat een Ntriga-project veeleer een nuttige investering dan een kost is. “Dat we echt de taal van digitaal spreken en het volledige ABC van online en offline marketing uitrollen, werpt jaar na jaar zijn vruchten af”, stelt Pieter Supply vast. Daarbij staat de A voor analyse. “Dat kan een analyse van een website, een marketingplan of een concreet idee zijn waarmee de klant aan de slag wil”, vult hij aan.

“Daarna is het aan de B. Vanuit onze analyses bouwen we vervolgens net die oplossing waar de klant naar op zoek is: een website, een webshop, een klantenportaal, een app voor een beurs, een campagnesite of een platform voor een scholengroep. Onze sterkte is dat zo’n oplossing heel technisch mag worden: ons team van experts koppelt gezwind digitale systemen aan het CRM-, ERP- of SAP-platform van de klant. Of we zetten een PIM-platform op (product information management): dat is een heel polyvalent, schaalbaar systeem, waarbij gedetailleerde productinformatie de basis vormt voor (online) verkoop”, looft solution architect Stephan Demeulenaere zijn team.

Als je de allround oplossing voor de klant ook kan doorweven met opvallende merkcommunicatie, krijg je telefoontjes van gerenommeerde organisaties.

Uiteindelijk moet je je oplossingen ook nog in de kijker zetten. Communicatie – met grote C – is daarom een essentiële derde pijler in het abc van Ntriga. “Onze designers maken het plaatje van de developers en marketeers helemaal af”, vertelt creative director Peter Remans. “Met gerichte, crossmediale communicatiecampagnes – die een mix vormen van online en offline – pakken we het doelpubliek van de klant bij het nekvel, om niet meer los te laten”, zet hij de puntjes op i.

Meer efficiëntie dankzij automatisering

Eén van de absolute sterktes van Ntriga is digitalisering van sommige administratieve werkzaamheden. Automatisering daarvan leidt bij bedrijven vaak tot significante efficiëntiewinsten. “Zo’n verandering kan intern soms weerstand oproepen, maar we geven bij die klanten dan zelf een infosessie of presentatie over de nieuwe aanpak. Zo beseffen hun medewerkers vlugger de meerwaarde van de moderne methodiek en gaan ze graag in dat verhaal mee”, stipt Stephan Demeulenaere aan.

Als je die allround oplossing voor de klant dan ook nog eens kunt doorweven met consistente merkcommunicatie en die projecten vallen op, krijg je telefoontjes van gerenommeerde organisaties, zo blijkt. “Dan doen wij er alles aan om van zo’n initieel contact een langdurig partnership te maken”, sluit Pieter Supply vastberaden af.

Ntriga

Kasteeldreef 73, 8740 Pittem

www.ntriga.be

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag

Artikel uit publicatie