Sinds begin maart heeft Gantner Ticketing uit Ieper een nieuwe naam: Vintia. Het gaat ook verder als één van de hoofdmerken onder Salto WECOsystem (voorheen Salto Systems Group). Het bedrijf biedt gespecialiseerde, innovatieve totaaloplossingen voor ticketing, reserveringen en inschrijvingen.
“Onze klanten kunnen met onze oplossingen hun operationeel management efficiënter uitvoeren en de klanttevredenheid vergroten, onder meer dankzij onze geavanceerde applicaties, uitgebreide integratiemogelijkheden en 24/7 klantenservice”, zegt Edwin Hemkes, CEO van Vintia. Gantner Ticketing pakte eind vorig jaar nog uit met de lancering van haar ticketingoplossing in de Efteling, het grootste themapark van Nederland. Dat was het resultaat van bijna 2 jaar voorbereiding en ontwikkeling.
Na de overname van Gantner door Salto Systems, zal Vintia focussen op oplossingen voor diverse sectoren, waaronder sportcentra, zwembaden, attractieparken, dierentuinen, musea en overheden. “Dankzij onze aansluiting bij het Salto WECOsystem kunnen we blijven innoveren, om voorop te blijven op het gebied van technologie en service. Zo kunnen we de ervaring van bezoekers in vrijetijds- en attractiecentra verder verbeteren.”
“Onze rebranding en herpositionering benadrukken ons streven om in te spelen aan de specifieke behoeften van de vrijetijds- en attractie-industrie. Doordat we deel worden van Salto WECOsystem, kunnen we Gantner Ticketing en onze 35-jarige geschiedenis een eigen identiteit geven onder een nieuwe merknaam”, besluit Hemkes. (JM)