WiSEO voortaan deel van performance agency Ants
Jacob Verroken en Sam Stals nemen met Ants (Gent/Antwerpen) de Brugse SEO-expert WiSEO van Frederik Vermeire over. Die laatste stapt in als nieuwe aandeelhouder bij Ants. Met 7 jaar ervaring in Nederland rond online vindbaarheid van websites (SEO) richtte Vermeire WiSEO in 2015 op. Het telt vandaag 8 medewerkers en heeft klanten als Colruyt Groep, VRT, Proximus, Van Marcke, Dewaele en Waterleau. Ants – opgericht in 2017 – zet maandelijks 1 miljoen euro aan online mediabudget om voor zijn klanten, verspreid over diverse digitale kanalen. Ants zelf realiseert met 35 marketingexperts jaarlijks 4 miljoen euro omzet. “Onze ambitie is helder: Ants wil het niveau van digitale marketing in Vlaanderen omhoogtillen en hét leading digital performance marketing agency worden. We willen niet de grootste, maar wel de beste zijn en focussen daarom hard op senior expertise en een consistente hoge kwaliteit,” vertelt Verroken. “In de woelige onlinewereld, met de snelle evolutie in AI, zal online vindbaarheid een cruciale rol blijven spelen voor bedrijven en merken. We versterken onze zoekmachinekennis nu met experten die het volledige spectrum rond advertising, content, data, marketing automation en conversieoptimalisatie coveren,” besluit Vermeire.
De Winnaars van de Oostende Awards 2024
Midden september stonden heel wat Oostendse ondernemers in de schijnwerpers tijdens de uitreiking van de Oostende Awards. Van meer dan 1.400 nominaties kwam de jury tot een shortlist van 30 ondernemingen die nog kans maakten op een award in één van de 6 categorieën. De professionele, onafhankelijke jury bestaande uit experts van buiten Oostende koos op basis van nominatiedossiers 6 winnaars. Verhelst Group werd laureaat in de categorie Bedrijf van het Jaar, C-Hotels blonk in de nieuwe categorie uit als Werkgever van het Jaar, OceanBites (dat een revolutionair concept ontwikkelt voor het duurzaam kweken van eetbaar zeewier aan land) werd Starter van het Jaar, de titel van Horecazaak van het Jaar was voor Kiss The Chef, Primeurs Achiel was Handelaar van het Jaar en Hotel Du Parc werd bekroond als Mooiste Renovatie.
6.257
De Testkaravaan informeert dit jaar 6.257 personeelsleden over duurzaam pendelen naar het werk. Wie wil, kan ook zelf aan de slag. Het uitgangspunt van De Testkaravaan is immers het test-het-uit-principe: de Provincie West-Vlaanderen stelt per campagneperiode gratis een vloot van 70 duurzame vervoermiddelen ter beschikking voor de werknemers. De testperiode per deelnemend bedrijf bedraagt 2 weken.