Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
  • Nieuws
  • VUUR, de paracetamol voor jouw digitale hoofdpijn

VUUR, de paracetamol voor jouw digitale hoofdpijn

  • 23/10/2023

Je huisarts kan je misschien niet helpen met je digitale strategie, gelukkig kan VUUR Digital Agency dat wel! Glenn vertrok met een opgeladen camera op wereldreis en kwam terug met een platte batterij, een overvolle memory card aan prachtig foto- en videomateriaal en het finale idee voor zijn Digital Marketing Agency. Duik mee in Glenn zijn ondernemersverhaal!

Hoe zag VUUR het levenslicht?

“Als foto- en videograaf heb ik al heel wat huwelijken op de gevoelige plaat mogen vastleggen. Het is een geweldig gevoel om newly weds gelukkig te zien met de foto’s en de aft er movie van hun trouw. Die herinneringen zullen ze voor altijd koesteren en zo maak ik voor hen echt een verschil. In 2021 begon het te kriebelen om ook eens over het muurtje te gaan kijken naar bedrijfsfotografie. De wereldreis kwam als geroepen om echt de tijd te nemen om mijn idee verder vorm te geven.” “En dat wierp zijn vruchten af. Want niet veel later richtte ik VUUR op. VUUR is de digitale sparringpartner van elke ondernemer. We denken niet in ‘9 to 5’ want zo denken ondernemers ook niet. Met het digital agency wil ik de passie en het vuur van de ondernemer in de spotlight zetten. Dankzij Margo, ons marketingwonder, Thomas, ons aanspreekpunt voor de ondernemers, en mezelf als foto- en videograaf kunnen we een stevig pakket aan digitale hulp aanbieden.

Wat is de missie van VUUR?

“Time is money. In een cliché zit vaak een grote waarheid. Want met VUUR willen we onze ondernemers terug meer tijd geven. Meer tijd om zich terug te kunnen focussen op wat ze goed kunnen en wat ze graag doen. Zowel professioneel als privé.”

“Bij VUUR zetten we zowel de mens als hun bedrijf centraal. Waar heel wat grotere agencies gaan voor winst, gaan wij voor een vertrouwensrelatie en een gegarandeerde groei voor onze klanten. Geen lege marketingstrategieën, wel grondige concurrentie- en marktanalyses, meetbare resultaten en efficiënte optimalisaties.” 

Dankzij Bryo heb ik een sterke en hechte community aan mede-ondernemers die allemaal even gepassioneerd zijn en hun vuur hevig laten branden.”

Glenn Onzia

Hoe heeft Bryo je geholpen in je ondernemersverhaal?

“Enorm veel. Ik heb eerst het Startuptraject gevolgd. En nu neem ik deel aan het Scaleup-traject. Dankzij Bryo heb ik een sterke en hechte community aan mede-ondernemers die allemaal even gepassioneerd zijn in hun vak en die duidelijk hun vuur hevig laten branden. Je wordt een heel jaar door gechallenged om beter te doen en te groeien, maar ook om fouten te maken en daaruit te leren.”
“De workshops geven je heel wat stof tot nadenken en de community helpt je vooruit met vragen of het delen van hun netwerk. En dat we elkaar vaak tegenkomen op evenementen, dat is mooi meegenomen. Want dat zijn niet alleen leuke avonden, maar er komen vaak ook waardevolle connecties uit.”

Wat biedt de toekomst voor VUUR?

“In de toekomst willen we dé referentie zijn voor digitale marketing in de omstreken en ver buiten de regio. Om dat doel te behalen, ben ik gestart met het Bryo Scaleup-traject van Voka MechelenKempen en maken Thomas en Margo sinds begin dit jaar deel uit van het team met hun specifieke skillset. De droom is zoveel mogelijk ondernemers ontzorgen in hun marketingdoelstellingen en ze zo zien groeien in hun ondernemersverhaal.” 
 

VUUR, de paracetamol voor jouw digitale hoofdpijn

Wat is de meest waardevolle les die je hebt geleerd de afgelopen maanden?

“Delen is vermenigvuldigen. Je kan alles alleen proberen doen, alle to do’s heel dicht bij jou proberen houden, maar uiteindelijk zal je zaken uit handen moeten geven. Dat is ook de filosofie van VUUR. Creëer meer tijd om je te focussen op jouw talenten, wat je graag doet, goed kan en waar je gelukkig van wordt. Want daar zit jouw groei. Laat de andere taken over aan experten. Zo bouw je aan je toekomst.”
 

imu - vzw - Altez
Proximus

Artikel uit publicatie