Skip to main content
  • Nieuws
  • Voka West-Vlaanderen laat Plato en Business Club deelnemers aan het woord

Voka West-Vlaanderen laat Plato en Business Club deelnemers aan het woord

  • 26/02/2018

Waarom zou je moeten deelnemen aan een Plato of Business Club traject? Dat vroegen we recent aan een groep West-Vlaamse (ex-)deelnemers. Het resultaat is vanaf nu te zien in een aantal wervende testimonial filmpjes. En Voka West-Vlaanderen lanceerde deze maand nog meer initiatieven om het publiek beter te informeren.

Tevreden klanten zijn de beste reclame. Marketinggoeroe Philip Kotler wist dit al een halve eeuw geleden. Voldoende redenen dus om voor de opstart van een nieuw jaar Plato en Business Clubs een aantal (ex-)deelnemers voor de camera te halen. We lieten onze testimonial-kandidaten zonder al te veel opsmuk hun verhaal doen en meteen hadden we materiaal genoeg voor een hele videoreeks. Het resultaat lieten we druppelsgewijs los op onze social media kanalen.

Benieuwd naar het resultaat? Neem een kijkje:

Voka West-Vlaanderen gaat daarnaast nog op zoek naar manieren om zijn doelgroep beter te bereiken. Zo gingen we van start met webinars om onze diverse opleidingstrajecten te promoten en lanceerden we het digitale platform “vraaghet@voka, waarbij we Voka-leden helpen met eerstelijnsadvies.

Vraag@Voka

 

Contactpersoon

Valerie Meuser

Directeur Member Services

IMU - Altez 0110
VZW_IMU_GROUPS
IMU - Sport Vlaanderen
ING
SD  Worx