Skip to main content
  • Nieuws
  • Voka - KvK Vlaams-Brabant sluit nieuw sleutelpartnership met Propaganda Group

Voka - KvK Vlaams-Brabant sluit nieuw sleutelpartnership met Propaganda Group

  • 27/09/2022

Voka - KvK Vlaams-Brabant heeft een nieuwe sleutelpartnership gesloten met Michel Libens, managing partner en CEO van Propaganda groep en Gerrit Tulkens, founder en managing partner. Zij zullen hun expertise rond content marketing delen met leden van Voka - KvK Vlaams-Brabant door middel van opleidingen of advies. Ook het Vlaams-Brabantse magazine Ondernemers wordt door hen onder handen genomen. Eind dit jaar valt het eerste vernieuwde nummer in de bus bij de leden. 

De in Zaventem gelegen marketingbureaus Propaganda en Content Makers, zijn samen met content marketing bureau Cypres en digitaal & datamarketingbureau We are Digital uit Leuven onderdeel van de Propaganda groep. Deze bedrijven, met 90 medewerkers, hebben veel expertise opgebouwd rond content marketing. Zij weten als de beste hoe verhalen verteld kunnen worden en met welke boodschap en via welk kanaal een communicatie het meeste effect krijgt. Deze knowhow wil Propaganda Group delen met Voka - KvK Vlaams-Brabant zelf en met haar leden. 

“Uit recente studie blijkt ons magazine een vaste waarde voor ondernemers voor inspiratie en kennis. Tien keer per jaar valt dit magazine bij al onze leden en stakeholders in de bus. We zijn dan ook overtuigd dat de samenwerking met Propaganda de kwaliteit van ons magazine enkel kan verbeteren. We blijven bij Voka - KvK Vlaams-Brabant steeds op zoek gaan naar nieuwe partnerships die een toegevoegde waarde aanbieden voor ons, onze partners en onze leden.” Kris Claes, gedelegeerd bestuurder Voka - KvK Vlaams-Brabant

"Consumenten voelen zich steeds meer aangetrokken door sterke verhalen. Merken hebben steeds meer aandacht voor een langetermijnvisie waarbij content centraal staat. Content marketing is dé standaard geworden in marketing, reclame en communicatie. Het koppelen van een doelgerichte strategie en relevante content – met smart data en een efficiënte uitwerking en distributie – is essentieel om een merk impactvol uit te bouwen. Door ons partnership met Voka-KvK Vlaams-Brabant kunnen we ons nog meer positioneren als dé content communicatiepartner voor de Vlaams-Brabantse ondernemerswereld." Michel Libens, managing partner en CEO

Het magazine Ondernemers
Het magazine Ondernemers bevat artikels en interviews met ondernemers in de regio, nieuws uit de regio, actuele dossiers rond onderwerpen als mobiliteit, duurzaamheid en HR, opiniestukken en informatie over het aanbod van Voka - KvK Vlaams-Brabant. Daarnaast bevat het ook een agenda en foto’s van de verschillende netwerkevents. Uit cijfers van 2022 zijn 88% van de lezers tevreden over de inhoud ervan. Meer dan de helft van de bedrijven deelt het magazine intern en daarnaast ook met bezoekers. ‘Voka Ondernemers’ is bovendien het magazine dat bij de Voka-leden het hoogste bereik genereert, gevolgd door ‘De Tijd’ en ‘Trends’.

Foto v.l.n.r

Sofie Bockaert, directeur Sales & Marketing Voka-KvK Vlaams-Brabant, Michel Libens, managing partner & CEO Propaganda groep, Kris Claes, gedelegeerd bestuurder Voka-KvK Vlaams-Brabant, Gerrit Tulkens, founder & managing partner Propaganda groep, Sophie Moerenhout, relatiebeheerder partnerships en publiciteit Voka-KvK Vlaams-Brabant

ondertekening

Contactpersoon

Tiffany Mestdagh

Woordvoerder - Communicatie

Proximus