Twaalf jonge managers en eigenaars-ondernemers dagen zichzelf uit met het nieuwe opleidingstraject Generation Y. Daarmee wil Voka – Kamer van Koophandel Limburg de strategie, organisatorische en persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers verder ontwikkelen. De eerste module van het uitverkochte traject werd afgelopen weekend alvast afgerond.

Een hele nieuwe generatie staat klaar om mee te bouwen aan een ondernemend Limburg. Voor die (toekomstige) managers en (toekomstige) eigenaars–ondernemers presenteert Voka – KvK Limburg voor de eerste keer het gloednieuwe opleidingstraject Generation Y. Dat daagt hen uit om zichzelf in vraag te stellen, te leren over organisatieontwikkeling en de strategie van hun organisatie verder uit te bouwen.
Drie toppers
Het uitgangspunt van Generation Y is om te groeien als persoon en om van daaruit de onderneming te laten groeien. Het traject bestaat daarom uit drie modules: strategie, organisatorische ontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling. Iedere module duurt drie dagen en staat telkens onder leiding van één van deze drie toppers: James Bampfield (Quinx), Ineke van de Braak (4D) en John Metselaar (Solvay Brussels School of Economics and Management).
“We zijn ervan overtuigd dat dit traject onze toekomstige leiders een brede basis zal meegeven waarop zij zelf kunnen verder bouwen in de toekomst”, zegt Johann Leten, gedelegeerd bestuurder van Voka – KvK Limburg.
Lijst van de deelnemers
Naam |
Voornaam |
Bedrijf |
Bruno |
Noë |
Group Bruno |
Canini |
Ivana |
BT Dims - Telluria |
Henrard |
Axelle |
Voka - KvK Limburg |
Jeurissen |
Thomas |
MVT |
Paesmans |
Roel |
Janssen Pharmaceutical companies |
Pagnotta |
Massimo |
Giuliano CTI |
Peeters |
Joke |
Cold Jet |
Renier |
Koen |
KRIOS Automation |
Renier |
Stijn |
KRIOS Automation |
Vaes |
Annelies |
Deaplus |
Werck |
Kristien |
Clavis |
Willems |
Jasper |
Amptec |