De huidige CRM-versie waar alle Voka-entiteiten nu mee werken is CRM on premise (2013). Maar Microsoft investeert vooral nog in de nieuwere versie, CRM on-line. Hierdoor zijn heel wat nieuwe features niet beschikbaar in CRM on premise. Backoffice heeft dus één groot project voor 2021: de upgrade naar CRM on-line.
In 2021 kiest Voka voor een upgrade van CRM on premise (2013) naar CRM on-line (2021). Dit betekent eerst en vooral een rework van onze CRM-processen:
- Ledenbeheer / Lidgeld / Events & Opleidingen / Info & Advies / Publicaties / Projecten / Dossiers / Internationale Formaliteiten / Facturatie-opdrachten / …
- Nieuw look & feel en bijkomende standaard functionaliteiten
- Standaardkoppelingen met Navision, Power-BI, Power App's, Azure, ...
- Standaardintegraties met Excel, Word, Onedrive, Teams, Flow, ...
- Mobiel gebruik van CRM (op iPads, smartphones, ...
- Standaard beschikbare portals (ledenupdate, inschrijvingen, …)
- Nieuwe modules : Customer Service module, Marketing module, …
- Sales Insight (gebruik van A.I. op de CRM-data),
- Linked-in Integratie
- Herziening van alle koppelingen met onze andere toepassingen
Vervolgens zullen er opleidingen voorzien worden voor alle Voka-medewerkers.
Hieronder kan je de planning van de upgrade naar CRM on-line raadplegen:
