Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
  • Bouw je merkstrategie future en youth proof in 3 dagen

Bouw je merkstrategie future en youth proof in 3 dagen

Generatie Z, een dynamische en invloedrijke generatie, staat aan het roer van verandering. 

Maar hoe bereik je hen effectief? Hoe spreek je hun taal als startende of groeiende onderneming? Deze uitdagingen vormen de kern van onze aankomende 3-daagse training, waar we de deelnemers onderdompelen in de wereld van Gen Z.
 

Gedurende deze sessies gaan we dieper in op de essentie van deze generatie, geboren tussen 1997 en 2012. We verkennen niet alleen hun waarden en interesses, maar bieden ook inzichten in hoe je hen aanwerft, betrokken houdt in jouw bedrijf en tevreden laat zijn. 

De deskundige sprekers, stuk voor stuk pioniers in hun vakgebied, delen waardevolle ervaringen, praktische tips en geheimen voor succesvolle communicatie met deze doelgroep.

Programma

  • Dag 1: Keeping up with Gen-Z
    Verdiep je in de wereld van Gen Z (1997-2012). Ontdek hun waarden, hoe je ze rekruteert, betrokken houdt in je bedrijf en tevreden laat zijn. Interactief debat, peer-to-peer learning en waardevolle ervaringen delen voor een rugzak vol tips & tricks.
  • Dag 2: Social glow-up
    Duik in Gen Z's mediagebruik, focus op Instagram & TikTok. Ontdek hun favoriete platforms, succesvolle content en beste praktijken. TikTok workshop voor future-proof content. Hands-on checklist voor verdere stappen.
  • Dag 3: Het verhaal van je merk
    Verbind generaties met verhalen. Scherp je merkverhaal aan, focus op visie, missie en waarden. Cruciaal voor starters en groeiende bedrijven. Bouw aan een helder merkverhaal voor evolutie.

 

Trainers

Claire Govaerts en Dagmar De Munter zijn twee jonge ondernemers die in maart van 2023 jongerencommunicatiebureau CHOO CHOO opstartten. CHOO-CHOO is een collectief van creatieve jongeren gaande van designers, content creators, copywriters tot game developers... die zoveel mogelijk merken op de jongerentrein helpen. Op deze manier maken ze communicatie voor jongeren, door jongeren. 

 

Julie Vandermeulen  ontdekte een geheim wapen voor marketeers. Doorheen haar gevarieerde carrière, als o.a. start-up CMO, internationale marketing strategist, en product marketeer, werd ze steeds omver geblazen door de impact van verhalen in marketing. Ze startte Story Flow om marketeers te helpen hun verhaal scherp te stellen en te verspreiden.


Doelgroep

Het is op elk transitiemoment van je bedrijf belangrijk om een helder merkverhaal te hebben.
Voor starters wordt het een sessie om de eerste keer naar hun merkverhaal te kijken, en alvast de belangrijkste bouwstenen te verzamelen. 
Voor groeiende bedrijven wordt het een sessie waarin ze hun merkverhaal opnieuw bekijken, en identificeren waar er nood is aan evolutie.

Mis deze unieke opleiding niet. Schrijf je nu in.
 

vlaio

Contactpersoon

Veronique Mestdagh

Manager Ondernemerschap

Adres

Voka - Kvk Vlaams-Brabant kantoor Leuven
Tiensevest 170
3000 Leuven

Wanneer

Prijs

€75 (excl. btw)

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Lees hier onze annulatievoorwaarden.

Proximus