MarCom
Het Netwerk MarCom is een professioneel kennisnetwerk dat extra knowhow en een gegarandeerde meerwaarde biedt voor elke marketing- en/of communicatieverantwoordelijke. De uitwisseling van marketing- en/of communicatiekennis en –ervaring in een informele sfeer staat steeds centraal.
Dankzij de interactieve sessies die ondersteund worden door casestudies leert u zaken vanuit verschillende ooghoeken te bekijken en op alternatieve manieren te benaderen. U leert bovendien enkel zaken bij waar u écht iets aan hebt.
Het engagement van leden en stuurgroepleden in combinatie met een frisse kijk op marketing en communicatie maken het Netwerk MarCom tot een topnetwerk. Een community van enthousiaste marketing-en communicatieverantwoordelijken die openstaat voor nieuwe ideeën en inzichten, een klankbord voor velen.
Via het netwerk houden we onze kennis over relevante trends up-to-date in deze razendsnel veranderende sector.
Kristien Moelans (Itzu)
Datum | Locatie | Uur | Thema |
24/10/2023 | STVV | 17u30 - 21u00 | Community building door Bert Stas |
12/12/2023 | TBA | 17u30 - 21u00 | Kanalenstrategie door Ilse Dalemans (Yes Communicatie) |
TBA | TBA | TBA | Carmen Willems (KSMKA) |
TBA | TBA | TBA | Socialmedia manager Pukkelpop |
TBA | TBA | TBA | Crisiscommunicatie |
Voorzitter van het netwerk MarCom is Miet Driesen (Sint-Trudo Ziekenhuis). Andere leden van de stuurgroep zijn Herve Van de Weyer (Hogeschool PXL), Renate Nelis (Nelissen Steenfabriek), Anneleen Jacobs (Jaga), Kristien Moelans (Itzu).
Het lidgeld bedraagt € 625,00 (excl. btw) per werkingsjaar, dat loopt van september tot en met juni, inclusief Dag van MarCom. In deze periode zal het netwerk vijf keer samenkomen.
Wie kan deelnemen?
Het netwerk MarCom bestaat uit leden die voor 100% verantwoordelijk zijn voor de marketing en/of communicatie in hun bedrijf en bovendien lid zijn van Voka – Kamer van Koophandel Limburg. Onze leden nemen deel aan het netwerk om informatie te vergaren, ervaringen uit te wisselen en hun netwerk uit te breiden. Hun deelname is geenszins vanuit een commerciële insteek. Dit lidmaatschap veronderstelt een wederzijds engagement: onze leden zijn bereid actief en in alle openheid hun ervaringen en kennis te delen met de andere leden. Zij behandelen de besproken informatie met de nodige discretie en vertrouwelijkheid.
Het lidmaatschap van het netwerk MarCom is persoonlijk. Deelnemers dienen werkzaam te zijn in een bedrijf dat lid is van Voka - KvK Limburg.