Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Digitale marketing

Digitale tools analyseren en optimaliseren

Doelgroep

Eigenaars-Ondernemers die op een innovatieve, creatieve en efficiënte manier een digitale marketingstrategie voor hun organisatie willen uitwerken. 

Programma

Volgende thema's zullen onder andere behandeld worden:

  • Elementen van digitale marketing in een bestaande communicatiestrategie leren integreren
  • Een relevante dialoog leren aangaan met je doelgroep in de online wereld en jouw externe/interne marketingspecialist
  • Het effect van de inschakeling van digitale foto's meten 
  • Juiste conclusies leren trekken zodat je later kan verbeteren 

Docent: Herman Maes (Intracto, Universiteit Hasselt)
Voorzitter: Bart De Witte (De Witte Communicatie)

Kick-off 12/02/2020 13u30 - 21u
Sessie 2 11/03/2020 17u30 - 22u
Sessie 3 01/04/2020 17u30 - 22u
Sessie 4 22/04/2020 17u30 - 22u
Sessie 5 06/05/2020 17u30 - 22u
Sessie 6 3/06/2020 17u30 - 22u

 

Ondernemersuniversiteit                 UHasselt                 Voka Limburg

Contactpersoon

Ellen Olislagers

Directeur eigenaars-ondernemers

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€1.875,00 excl. BTW

Niet-leden:
€2.375,00 excl. BTW

KMO-portefeuille van toepassing

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?