Digitale tools analyseren en optimaliseren
Doelgroep
Eigenaars-Ondernemers die op een innovatieve, creatieve en efficiënte manier een digitale marketingstrategie voor hun organisatie willen uitwerken.
Programma
Volgende thema's zullen onder andere behandeld worden:
- Elementen van digitale marketing in een bestaande communicatiestrategie leren integreren
- Een relevante dialoog leren aangaan met je doelgroep in de online wereld en jouw externe/interne marketingspecialist
- Het effect van de inschakeling van digitale foto's meten
- Juiste conclusies leren trekken zodat je later kan verbeteren
Docent: Herman Maes (Intracto, Universiteit Hasselt)
Voorzitter: Bart De Witte (De Witte Communicatie)
Kick-off | 12/02/2020 | 13u30 - 21u |
Sessie 2 | 11/03/2020 | 17u30 - 22u |
Sessie 3 | 01/04/2020 | 17u30 - 22u |
Sessie 4 | 22/04/2020 | 17u30 - 22u |
Sessie 5 | 06/05/2020 | 17u30 - 22u |
Sessie 6 | 3/06/2020 | 17u30 - 22u |