Skip to main content
  • Home
  • Limburg
  • Meer impact tijdens onlineverkoopgesprekken
online marketing & sales
  • Online

Meer impact tijdens onlineverkoopgesprekken

De effectiefste commerciële aanpak in sterk veranderende marktomstandigheden leer je in onze onlineopleiding op 22 oktober 2020! 

De marktomstandigheden zijn in korte tijd sterk veranderd. Mensen zijn nog minder dan voorheen bereid om risico's te nemen, ze zijn mondiger geworden, en hebben nog minder tijd of interesse om een onlinecommunicatiemoment met jou vast te leggen in hun agenda. Die nieuwe realiteit vraagt van jou als verkoper een andere aanpak.

Het goede nieuws? Tijdens dit interactieve webinar krijg je de tools en kennis aangereikt om gemakkelijker telefonisch onlineafspraken met (potentiële) klanten vast te leggen, en vervolgens beter te scoren tijdens je onlinegesprek.

Programma

In deze onlineopleiding komen de onderstaande onderwerpen aan bod:

  • een nieuwe aanpak door marktveranderingen: van productverkoop naar solution sellingprovocative selling en social selling
  • in een telefoongesprek (potentiële) klanten overtuigen om in de veranderende marktomstandigheden een onlineafspraak met jou te maken
  • meer impact met strategische behoefteanalyse, ook tijdens prospectiegesprekken
  • behoeften creëren en reële uitdagingen/competitieve kansen blootleggen
  • klantgericht argumenteren, demonstreren en bewijzen
  • de commodityvalkuil en prijsdiscussies vermijden
  • scoren tijdens je onlinegesprek met een (potentiële) klant
  • comfortabel en succesvol afsluiten
Doelgroep

Deze opleiding is gericht op:

  • verkopers
  • accountmanagers
  • salesmanagers
  • technische commerciële medewerkers
  • consultants
  • iedereen die touchpoint is met prospects en klanten

Je hoeft geen voorkennis te hebben om deel te nemen aan deze opleiding.

Docent

Liesbeth Huysmans, zaakvoerder van LISS

Liesbeth studeerde TEW aan de UFSIA en specialiseerde zich later in marketing en sales. Als dochter van zelfstandigen zit praktisch commercieel denken en handelen in haar DNA. Liesbeth heeft 35 jaar verkoopervaring en trainingsexpertise en is een doorgewinterd b2b-specialist. Ze is sterk didactisch onderlegd en geeft als gastdocente les aan hogescholen en aan buitenlandse universiteiten. 

 

 

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Aantal opleidingsuren: 2 uur

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

 

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Lena Clement

Coördinator Kameracademie

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 135,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 165,00 excl. btw

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 7 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Wij houden rekening met deze preventiemaatregelen

  • Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar en respecteren de social distancing, zowel binnen als buiten.
  • Indien er geen 1,5 m afstand kan gegarandeerd worden vragen wij je om je mondmasker te dragen (bijvoorbeeld tijdens de koffiepauze, bij het binnenkomen en het verlaten van de vergaderzaal, wanneer je naar het toilet gaat,…).
  • Zalen en lokalen worden verlucht, materiaal wordt consequent gedesinfecteerd
  • In ons gebouw geldt een looprichting die aangegeven is op de vloer, gelieve deze te respecteren.
  • Handgels staan ter beschikking in elke zaal en in de hal.

We volgen de situatie op de voet en houden ingeschreven deelnemers op de hoogte rond eventueel extra maatregelen of wijzigingen.

ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
alk
Logo JAM
Ethias
Trixxo