Nieuws Limburg Nieuws 3 jan 2022 Elke Vlaamse onderneming op de digitale snelweg Hoe goed scoort jouw bedrijf wat digitale maturiteit betreft? Hoe presteer je ten opzichte van sectorgenoten? Voka en Deloitte Private bieden ondernemers een digitale quick scan aan om deze vragen te beantwoorden. Limburg Nieuws 6 dec 2021 Dronematrix én Vandersanden winnen de Innovatie Award 2021 Niet één, maar twee laureaten nemen dit jaar de Innovatie Award van Voka – KvK Limburg mee naar huis. In de categorie grote bedrijven gaat de prijs naar baksteenproducent Vandersanden. De award in de categorie KMO is voor technologiebedrijf Dronematrix. Voka nationaal Nieuws 27 apr 2021 Rik Vera, Nexxworks: “Digitaal transformeren? Gewoon doen!” Volgens digitaal expert Rik Vera zouden de grote jongens als Amazon en Bol.com best bang zijn voor de kruidenier op de hoek, en niet omgekeerd. En mochten de taxichauffeurs elke dag nagedacht hebben hoe ze de frustraties van de klant hadden kunnen omzetten in ‘delight’, dan had een bedrijf als Uber niet zoveel kansen gekregen. Verrassende inzichten van een digitale coach die predikt dat alle bedrijven de digitale transformatie moeten omarmen in een wereld waar online en offline steeds meer divergeren. “Je moet durven het ‘klein’ te zien.” Met dank aan onze partners
Limburg Nieuws 3 jan 2022 Elke Vlaamse onderneming op de digitale snelweg Hoe goed scoort jouw bedrijf wat digitale maturiteit betreft? Hoe presteer je ten opzichte van sectorgenoten? Voka en Deloitte Private bieden ondernemers een digitale quick scan aan om deze vragen te beantwoorden.
Limburg Nieuws 6 dec 2021 Dronematrix én Vandersanden winnen de Innovatie Award 2021 Niet één, maar twee laureaten nemen dit jaar de Innovatie Award van Voka – KvK Limburg mee naar huis. In de categorie grote bedrijven gaat de prijs naar baksteenproducent Vandersanden. De award in de categorie KMO is voor technologiebedrijf Dronematrix.
Voka nationaal Nieuws 27 apr 2021 Rik Vera, Nexxworks: “Digitaal transformeren? Gewoon doen!” Volgens digitaal expert Rik Vera zouden de grote jongens als Amazon en Bol.com best bang zijn voor de kruidenier op de hoek, en niet omgekeerd. En mochten de taxichauffeurs elke dag nagedacht hebben hoe ze de frustraties van de klant hadden kunnen omzetten in ‘delight’, dan had een bedrijf als Uber niet zoveel kansen gekregen. Verrassende inzichten van een digitale coach die predikt dat alle bedrijven de digitale transformatie moeten omarmen in een wereld waar online en offline steeds meer divergeren. “Je moet durven het ‘klein’ te zien.”