Differentieer je van de concurrentie en verover jouw marktpositie! Ontdek tijdens deze online infosessie op dinsdag 8 december 2020 hoe je jouw product en/of dienst in de markt kan positioneren.
Benieuwd hoe je een product of dienst in de markt positioneert? Krijg tijdens deze infosessie inzichten dankzij een combinatie van een aantal theoretische concepten die daarna worden getoetst aan praktijkvoorbeelden. Op het einde van de sessie heb je een beter inzicht in hoe je je product of dienst kan differentiëren, hoe je naar concurrenten kan kijken en op basis van die inzichten bepalen hoe je jezelf in je markt zet.
Het programma van deze opleiding bevat:
- Een introductie
- De basisconcepten van competitive differentiation aan de hand van verschillende modellen (o.m. Treacy & Wiersema)
- Een illustratie van de concepten aan de hand van een case
- Het uitwerken van een case in break out
- Terugkoppelen en bespreken van resultaten in plenaire sessie
- Wrap up
Deze opleiding richt zich tot business unit verantwoordelijken of professionals die verantwoordelijk zijn voor strategie, strategische planning en strategische marketing. Er is geen specifieke voorkennis vereist, maar een basiskennis van strategische en marketingtools is zeker een plus.
Wim Ilsbroux, Partner Strategy bij KPMG Advisory
Werner Couwenbergh, Director Strategy bij KPMG Advisory
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 2 uur
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskosten. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.