Skip to main content
  • Limburg
  • Adverteren via de kanalen van Voka - KvK Limburg?

Adverteren via de kanalen van Voka - KvK Limburg?

BL media partnershipsZichtbaarheid van je bedrijf is belangrijker dan ooit.

Met ons magazine ‘Bedrijvig Limburg’ (off- en online), onze website, onze activiteiten en professionele netwerken biedt Voka – Kamer van Koophandel zeer efficiënte kanalen om je onderneming, je aanpak, je medewerkers, je product of dienst in de kijker te zetten.

Hoe maak je daar optimaal gebruik van? Dat kan in de vorm van mediapartnerships waarbij je kunt intekenen op diverse communicatiepakketten en jaardeals. Zo bereik je een enorm lezerspubliek van ervaren en beginnende ondernemers en geïnteresseerden allerhande.

Laat deze kans niet liggen en kies je pakket.

  • 5.000 exemplaren per editie
  • 20.000 keer gelezen door bedrijfleiders, beleidsmakers of kaderleden
  • 11 keer per jaar in de brievenbus
  • 85% van de lezers beschouwt Bedrijvig Limburg als nuttige vakliteratuur

Word jij onze mediapartner?

Goednieuwspartner
  • Bedrijvig Limburg: Positief in Limburg: één gratis plaatsing van ‘goed nieuws’ – uitvergroot
  • Website Voka – Kamer van Koophandel Limburg: nieuwsbericht op de websitepagina ‘nieuws van onze leden’, volgens een vaste format en goedgekeurd door de redactie (één maand exposure)
  • Vermelding in één social media post ‘Ondernemersnieuws’, waarbij Voka – Kamer van Koophandel Limburg het nieuws van ondernemers in de kijker zet, verwijzend naar de webpagina ‘nieuws van onze leden’

> 2 000 euro (excl. btw)

Onlinepartner
  • Adverteer één maand een banner op de homepage van voka.be
    • 200 000 page views per maand
    • 1 op de 4 kaderleden bezoekt de Voka-website maandelijks
    • 40 000 unieke bezoekers per maand
    • IMU is zichtbaar op homepage, nieuws- en activiteitenpagina’s en dit over alle regio’s!

> 3 000 euro (excl. btw)

Mediapartner bronze
  • Bedrijvig Limburg:
    • 3 x 1/1 pagina advertentie of publireportage*
    • Positief in Limburg: 2 gratis plaatsingen van ‘goed nieuws’ waarvan 1 item uitvergroot
    • Redactioneel 1/1 pagina: Interview voor de rubriek ‘fun facts’
    • Website Voka – Kamer van Koophandel Limburg: nieuwsbericht op de websitepagina ‘nieuws van onze leden’, volgens een vaste format en goedgekeurd door de redactie (één maand exposure)
  • Vermelding in één social media post ‘Ondernemersnieuws’, waarbij Voka – Kamer van Koophandel Limburg het nieuws van ondernemers in de kijker zet, verwijzend naar de webpagina ‘nieuws van onze leden’
  • Uitnodiging voor 2 personen voor jaarlijks diner samen met alle mediapartners
  • Uitnodiging voor deelname aan 1 online webinar of fysieke opleiding per jaar rond trends in de media, hoe kom ik in de media

> 5 000 euro (excl. btw)

Mediapartner silver
  • Bedrijvig Limburg:
    • 5 x 1/1 pagina advertentie of publireportage*
    • Positief in Limburg: 3 gratis plaatsingen van ‘goed nieuws’ waarvan 1 item uitvergroot
    • Redactioneel 1/1 pagina
  • Website Voka – Kamer van Koophandel Limburg: nieuwsbericht op de websitepagina ‘nieuws van onze leden’, volgens een vaste format en goedgekeurd door de redactie (één maand exposure)
  • Nieuwsbrief Voka – Kamer van Koophandel Limburg: 2 banners met doorklik in de tweewekelijkse nieuwsbrief van Voka – Kamer van Koophandel Limburg aan 12.500 e-mailadressen
  • Vermelding in één social media post ‘Ondernemersnieuws’, waarbij Voka – Kamer van Koophandel Limburg het nieuws van ondernemers in de kijker zet, verwijzend naar de webpagina ‘nieuws van onze leden’
  • Uitnodiging voor 2 personen voor het jaarlijks diner samen met alle mediapartners
  • Uitnodiging voor deelname aan 1 online webinar of fysieke opleiding per jaar rond trends in de media, hoe kom ik in de media

> 10 000 euro (excl. btw)

Mediapartner gold
  • Bedrijvig Limburg:
    • 7 x 1/1 pagina advertentie of publireportage*
    • Positief in Limburg: 4 gratis plaatsingen van ‘goed nieuws’ waarvan 1 item uitvergroot
    • Redactioneel 1/1 pagina
  • Jaarverslag: 1/1 pagina advertentie
  • Website Voka – Kamer van Koophandel Limburg: nieuwsbericht op de websitepagina ‘nieuws van onze leden’, volgens een vaste format en goedgekeurd door de redactie (één maand exposure)
  • Nieuwsbrief Voka – Kamer van Koophandel Limburg: 2 banners met doorklik in de tweewekelijkse nieuwsbrief van Voka – Kamer van Koophandel Limburg aan 12.500 e-mailadressen
  • Vermelding in één social media post ‘Ondernemersnieuws’, waarbij Voka – Kamer van Koophandel Limburg het nieuws van ondernemers in de kijker zet, verwijzend naar de webpagina ‘nieuws van onze leden’
  • Banner op één maandfiche van de netwerken van Voka – Kamer van Koophandel Limburg: deze fiche wordt voor iedere sessie digitaal of fysiek verdeeld onder de netwerkleden, zijnde meer dan 5.480 leden
  • Uitnodiging voor 2 personen voor het jaarlijks diner samen met alle mediapartners
  • Uitnodiging voor deelname aan 1 online webinar of fysieke opleiding per jaar rond trends in de media, hoe kom ik in de media
  • Uitnodiging voor de VIP-voorontvangst voor 2 personen voor Chambers Trophy (2 tickets voor de VIP-receptie en party)

> 15 000 euro (excl. btw)

Mediapartner platinum
  • Bedrijvig Limburg:
    • 9 x 1/1 pagina advertentie of publireportage*
    • Positief in Limburg: 6 gratis plaatsingen van ‘goed nieuws’ waarvan 1 item uitvergroot
    • Redactioneel 1/1 pagina: Interview
    • Redactioneel 1/1 pagina: Interview met een inspirerende video. Deze video wordt verspreid via de website van Voka – Kamer van Koophandel Limburg en de social media kanalen van Voka – Kamer van Koophandel Limburg
    • ½ pagina advertentie op adresblad Bedrijvig Limburg of op achterkant envelop
    • Verzending van 1 insert, aangeleverd volgens oplage Bedrijvig Limburg, max 50 g, alsook afgestemd in functie van max. aantal inserts per editie
  • Jaarverslag: 1/1 pagina advertentie
  • Website Voka – Kamer van Koophandel Limburg: nieuwsbericht op de websitepagina ‘nieuws van onze leden’, volgens een vaste format en goedgekeurd door de redactie (één maand exposure)
  • Nieuwsbrief Voka – Kamer van Koophandel Limburg:
    • 2 banners met doorklik in de tweewekelijkse nieuwsbrief van Voka – Kamer van Koophandel Limburg aan 12.500 e-mailadressen
    • 1 banner in de nieuwsbrief aan 1 doelgroep (starters, innoverende bedrijven of internationale bedrijven)
  • Vermelding in één social media post ‘Ondernemersnieuws’, waarbij Voka – Kamer van Koophandel Limburg het nieuws van ondernemers in de kijker zet, verwijzend naar de webpagina ‘nieuws van onze leden’
  • Banner op één maandfiche van de netwerken van Voka – Kamer van Koophandel Limburg: deze fiche wordt voor iedere sessie digitaal of fysiek verdeeld onder de netwerkleden, zijnde meer dan 5.480 leden
  • Uitnodiging voor 2 personen voor het jaarlijks diner samen met alle mediapartners
  • Uitnodiging voor deelname aan 1 online webinar of fysieke opleiding per jaar rond trends in de media, hoe kom ik in de media
  • Uitnodiging voor de VIP-voorontvangst voor 2 personen voor Chambers Trophy (2 tickets voor de VIP-receptie en party)

> 20 000 euro (excl. btw)

Mediapartner diamond
  • Bedrijvig Limburg:
    • 9 x 1/1 pagina advertentie of publireportage*, waarvan 3 backcovers in functie van beschikbaarheid
    • Positief in Limburg: 9 gratis plaatsingen van ‘goed nieuws’ waarvan 2 items uitvergroot
    • Redactioneel 2 x 1/1 pagina: Interview
    • Redactioneel 2 x 1/1 pagina: Interview gecombineerd met 2 inspirerende video’s. Deze 2 video’s worden verspreid via de website van Voka – Kamer van Koophandel Limburg en de social media kanalen van Voka – Kamer van Koophandel Limburg
    • 3 x ½ pagina advertentie op adresblad Bedrijvig Limburg of op achterkant envelop
    • Verzending van 3 inserts, aangeleverd volgens oplage Bedrijvig Limburg, max 50 g, alsook afgestemd in functie van max. aantal inserts per editie. Deze inserts liggen ook ter beschikking in de rekken aan de inkomhal van Voka – Kamer van Koophandel Limburg
  • Jaarverslag: 2/1 pagina advertentie
  • Website Voka – Kamer van Koophandel Limburg: nieuwsbericht op de websitepagina ‘nieuws van onze leden’, volgens een vaste format en goedgekeurd door de redactie (één maand exposure)
  • Nieuwsbrief Voka – Kamer van Koophandel Limburg:
    • 4 tekstlinks met doorklik in de tweewekelijkse nieuwsbrief van Voka – Kamer van Koophandel Limburg aan 12.500 e-mailadressen
    • 2 banners in de nieuwsbrief aan 1 doelgroep (starters, innoverende bedrijven of internationale bedrijven)
  • Vermelding in één social media post ‘Ondernemersnieuws’, waarbij Voka – Kamer van Koophandel Limburg het nieuws van ondernemers in de kijker zet, verwijzend naar de webpagina ‘nieuws van onze leden’
  • 4 banners op de maandfiche van de netwerken van Voka – Kamer van Koophandel Limburg: deze fiche wordt voor iedere sessie digitaal of fysiek verdeeld onder de netwerkleden, zijnde meer dan 5.480 leden
  • Uitnodiging voor 2 personen voor het jaarlijks diner samen met alle mediapartners
  • Uitnodiging voor deelname aan 1 online webinar of fysieke opleiding per jaar rond trends in de media, hoe kom ik in de media
  • Uitnodiging voor de VIP-voorontvangst voor 4 personen voor Chambers Trophy (4 tickets voor de VIP-receptie en party)

> 35 000 euro (excl. btw)

Podcast

'Aan het woord' is een podcast van Voka – KvK Limburg voor en door Limburgse ondernemers. Hosts Lisa Lemmens en Laura Michielsen komen bij jou als Limburgse ondernemer langs en laten je aan het woord. Samen brengen we een boeiend ondernemersverhaal waarin we een actueel topic aankaarten zodat we luisteraars inspireren en informeren! 


Combi-pakket aan €3.585, exclusief BTW 

  • 1 pagina publireportage* in Bedrijvig Limburg 
  • 1 podcastaflevering van +-25 minuten 
  • Productiekosten 
  • Branding en fotoshoot 
  • Social media post (LinkedIn, Facebook, Instagram en Twitter) 
  • Vermelding op de webpagina 
  • Dedicated mailing 

Podcastaflevering aan €1.995, exclusief BTW 

  • 1 podcastaflevering van +-25 minuten 
  • Zie bovenstaande voor meer informatie 

Voorwaarden podcast 'Aan het woord' 

  • Het redactieteam van Voka - Kamer van Koophandel Limburg bepaalt de inhoud en vormgeving van de podcast. Hierbij behouden ze zich het recht om de podcast te monteren in functie van de hoofddoelstelling: het brengen van een sterk Limburgs ondernemersverhaal
  • We beogen hiermee geen commerciële boodschap 
  • De inhoud van de podcast omvat een sterk Limburgs ondernemersverhaal waarin ook steeds wordt teruggekoppeld naar een actueel topic 
  • De klant gaat akkoord met de tarieven van 2021 
  • Moment van publicatie wordt afgestemd in onderling overleg 
  • Hier vind je een overzicht van de reeds gepubliceerde podcastafleveringen: https://www.voka.be/podcast-aan-het-woor

​​​​​​​* Een publireportage biedt je de geloofwaardigheid van een redactioneel artikel. In één pagina in ons maandelijks magazine Bedrijvig Limburg krijgt jouw potentiële klant een vlotte tekst te lezen, aangevuld met 1 of 2 mooie foto’s.  Voka – Kamer van Koophandel Limburg schakelt hiervoor een copywriter en fotograaf in.  De fotoreportage en publireportage kan je bovendien gebruiken op jouw eigen communicatiekanalen.

 

'Wat als' rubriek

Vanaf september kan je de nieuwe rubriek 'Wat als' in ons magazine Bedrijvig Limburg lezen. 

Vier bedrijven komen twee keer per jaar aan het woord om hun expertise toe te lichten aan de hand van relevante en actuele onderwerpen. Per editie publiceren we vier pagina's over de volgende thema's: legal, HR, digitalisering en milieu. We willen jou de kans geven om in deze rubriek te verschijnen en je expertise te delen met onze ondernemers. 

Concreet wil dit zeggen dat jij ons de tekst, logo en bijhorende foto aanlevert. Wij maken dit op volgens onze huisstijl en jouw artikel verschijnt in onze rubriek 'Wat als'. Je krijgt tweemaal een publireportage met tegelijk een webpagina aan een totaal tarief van 4.032 euro exclusief BTW. 

Thema's

Bedrijvig Limburg focust iedere maand op enkele hot topics. Soms bevat het ook een special rond een evenement van Voka – KvK Limburg. Speel
in op deze onderwerpen en profileer uw bedrijf in iedere editie op een verrassende manier.

> Heb jij leuk nieuws over de thema's die in 2021 aan bod komen?

Februari
Digitalisering & IT met als extra thema automatisatie en robotica

Maart
Bedrijventerreinen van morgen 

April
Milieu: energie en duurzaamheid – oplossingen voor bedrijven

Mei
Thema rond bouwen, verbouwen en industriebouw

Juni
Jaarverslag waarin het “samen groeien” centraal staat

Juli/augustus
Zomereditie waar de jarige bedrijven in de picture worden gezet

September
Transport & logistiek alsook het thema onderwijs

Oktober
Bedrijvencontactdagen

November
Innovatie & creativiteit als sleutel tot succes

December
-Alles voor het bedrijfsgebouw en de bedrijfsleider
-Facility & business lifestyle

 

*Algemene richtlijnen

Advertenties

Deze dienen kant-en-klaar aangeleverd te worden volgens de voorschriften.*

> Bekijk hier enkele voorbeelden

Redactie

Advertenties mogen altijd vervangen worden door eigen redactionele teksten van de partner in kwestie. Ook deze teksten moeten kant-en-klaar worden aangeleverd. De redactie aangaande een Voka-product zal door Voka worden opgesteld. Indien de partner wil gebruikmaken van een copywriter voor het geleverde artikel zal hiervoor 250 euro aangerekend worden. Deze kosten worden ook aangerekend als het stuk moet herschreven worden omdat het vooropgestelde aantal tekens is overschreden.

Foto's

Foto’s moeten aangeleverd worden in de juiste resolutie en volgens de voorgeschreven normen. Indien de partner wenst dat een fotograaf ter plaatse komt, zullen deze kosten eveneens doorgerekend worden (250 euro). De partner krijgt de foto’s verder ter beschikking voor eigen gebruik. Banners moeten aangeleverd worden in het gevraagde format met een doorklik-link.

 

Technische specificaties:
Voor het aanleveren van de materialen vragen we rekening te houden met onderstaande formaten: 

  • 2/1 pagina aflopend: 420 mm x 297 mm (+5 mm snijmarge)
  • 2/1 pagina niet-aflopend: 400 mm x 277 mm
  • 1/1 pagina aflopend: 210 mm x 297 mm (+5 mm snijmarge)
  • 1/1 pagina niet-aflopend: 190 mm x 277 mm 
  • 1/2 pagina: 175 mm x 123 mm (b x h)
  • 1/4 pagina: 175 mm x 57 mm (b x h)
     
  • Banner op de nieuwsbrief: 600 x 150px en 1200 x 300px
  • Banner op de website: 300 x 250px en 600 x 500px

Materiaal in pdf aanleveren via kristien.put@voka.be
Advertentie weggeschreven in pdf (lettertype insluiten) 300 dpi. 
Gelieve de banners in beide formaten aan te leveren.

Lees vorige edities:

 

BL cover 10  BL cover 09  BL cover 10  BL cover 05  BL cover 04

Contactpersoon

Kristien Put

Coördinator Bedrijvig Limburg

Propaganda
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
alk
Logo JAM
Trixxo