Ben je gestart, al dan niet in bijberoep? Of wil je op korte termijn opstarten? Hoe kun je je business model verder verfijnen? Hoe zet je je in de markt? Hoe verhoog je je sales? Heb je een omzet van 0-300k euro? Hoe moet je alles opvolgen? Hoe breng je structuur aan? ...
Dan is Bryo StartUp misschien iets voor jou.
Via opleiding, begeleiding, jouw community en ons netwerk zorgen we er samen voor dat je de eerste valkuilen kan vermijden en verder kunt groeien.
Voor wie?
Ondernemers die zijn opgestart, al dan niet in bijberoep, die hun zaak verder willen uitbouwen en professionaliseren. Voor alle sectoren.
Waar kun je je aan verwachten?
Start-weekend op locatie met mogelijkheid tot overnachting: je maakt kennis met de andere StartUps via teambuilding en gezamenlijke workshops. Dit is de aftrap van het Bryo StartUp-traject.
3 business dates op vrijdagochtend: met workshops, keynotesprekers en speeddates met 25 geselecteerde ondernemers en experts waar je een tafel mee boekt.
Minimaal 3 individuele coaching sessies waar je coördinator als vertrouwenspersoon fungeert, als onafhankelijk klankbord en matchmaker binnen het netwerk.
8 praktijkgerichte werksessies die aansluiten bij de noden van de groep.
Zomercafé, kerstdrink en andere zijn community events waar je in contact wordt gebracht met deelnemers aan Bryo StandUp en Bryo ScaleUp.
Digitaal platform Bryo: contacten met andere deelnemers en coaches uit heel Vlaanderen. Dankzij het digitaal platform kan je ook online netwerken en je traject monitoren en opvolgen.
Na samenspraak met je coach wordt beslist of je gebruik kan maken van het match-making digitaal platform voor eigenaars-ondernemers, dat je ondersteunt bij de samenstelling van een Raad van Advies; de zoektocht naar een Manager-Investeerder (co-founder); met hulpmiddelen (sjablonen en documenten) met de mogelijkheid netwerkvragen te stellen aan de community van eigenaars-ondernemers), enz.
Als Bryo geniet je van de voordelen die het Voka lidmaatschap te bieden heeft.
Praktische info
Kick-off (Sessie 1) | Kick-off | 14 juni 2024 (vanaf 12u00) & 15 juni 2024 (9u00 - 14u00) |
Sessie 2: Timemanagement | Sessie | 19 september 2024 (18u00 - 21u30) |
Sessie 3: Marketingstrategie | Sessie | 24 oktober 2024 (18u00 - 21u30) |
Sessie 4: Stappen in digitaliseren | Sessie | 21 november 2024 (18u00 - 21u30) |
Sessie 5: Mijn geparametreerd financieel plan en groeifinanciering | Sessie | 12 december 2024 (18u00 - 21u30) |
Sessie 6: Soft skills | Sessie | 13 februari 2025 (18u00 - 21u30) |
Sessie 7: Contractuele bedingen voor startups | Sessie | 27 maart 2025 (18u00 - 21u30) |
Sessie 8: Commercieel plan | Sessie | 24 april 2025 (18u00 - 21u30) |
Sessie 9: Cashflowplan | Sessie | 22 mei 2025 (18u00 - 21u30) |
Sessie 10: Fysieke Slotsessie - Pitch + feedback + afsluitdiner | Sessie | TBC |
Partners
