Ondernemen is meer dan omzet draaien.
Het is doen. Zaken doen. Goede zaken doen.
Om een onderneming te laten groeien, natuurlijk. Maar ook alles en iedereen eromheen. Met omzet én inzet. Zo gaan ondernemingen de uitdagingen van vandaag en morgen aan. De uitdagingen van ondernemers, de uitdagingen van jou en mij, de uitdagingen van ons allemaal.
Dat doen ze met nieuwe oplossingen, en met nieuwe kansen. Duurzamer, diverser, digitaler. Béter.
Zo doen Vlaamse ondernemingen goede zaken. Ook voor jou.
“49 nationaliteiten werken samen onder één dak”
Bij DHL geloven ze stellig in het groeipotentieel van hun werknemers. Dat bewijst senior supervisor yard Mehmet Cetin, die in de Brusselse hub werkt. Ongeacht bagage, nationaliteit of leeftijd kan je op deze werkvloer doorstromen naar hogere functies.
“7 miljoen Belgen ervaren meer digitaal comfort door onze digitale producten”
Het digitale agency In The Pocket maakt graag impact. Hun motto vat het treffend samen: “We make people happy and businesses grow”. De brandstof om die groei te verwezenlijken? Digitalisering.

“We reduceren onze CO2-uitstoot met 30% door geothermie”
Janssen Pharmaceutica – onderdeel van Johnson & Johnson – is een klinkende naam binnen de wereldwijde gezondheidszorg. Het moet dus ook niet verwonderen dat een speler van dat kaliber all-in gaat op vlak van duurzaamheid. Inspanningen die lonen op korte én lange termijn.

Ga jij ook voluit voor goede zaken? Goed voor jouw onderneming, voor jouw medewerkers en voor de maatschappij? Doe dan mee met onze campagne om harten te veroveren voor Vlaams ondernemerschap!
Bestel jouw GRATIS gepersonaliseerd campagnemateriaal en plaats de impact van jouw onderneming in de etalage. Inschrijven kan nog tot 1 oktober.
Ik wil meedoen!
Zet jouw goede zaak in de kijker via:
- Spandoeken (deadline 15/9)
- Posters (voor binnen)
- Sociale media