Overslaan en naar de inhoud gaan
  • Hybride

Gebruik jij je LinkedIn-bedrijfspagina optimaal? Er valt heel wat winst te boeken, als je je pagina tenminste goed leert in te zetten. Ontdek in drie sessies hoe je dat doet! 

Jij laat waarschijnlijk ook heel wat kansen liggen met je LinkedIn bedrijfspagina. Tijd om als marketeer of paginabeheerder alle functionaliteiten te ontdekken, want een optimaal LinkedInprofiel voor je onderneming is een sterke tool. Boost je sales, versterk je merk en zet in op straffe employer branding via het sociale medium. 

In deze opleiding leer je welke onderdelen jouw pagina compleet én professioneel maken, hoe je je pagina afstemt op je bedrijfsdoelstellingen en hoe je ze strategisch inzet. Maar ook wat je erop zet is van belang: hoe ziet een LinkedIn-post eruit, welke content willen je volgers en hoe pak je advertenties aan?

 

Programma

Sessie 1
Online
24 september

Basis en structuur

  • De basis van je LinkedIn-bedrijfspagina: wat is het, waarom is ze belangrijk en hoe positioneer je ze?
  • De anatomie van je pagina: overzicht van alle onderdelen en welke je nodig hebt voor een professionele, volledige pagina
  • Q&A en intervisie
Sessie 2
Online
1 oktober

Strategie en contentcreatie

  • Hoe stem je je pagina af op je bedrijfsdoelstellingen en -strategie?
  • Contentstrategie: hoe ziet een sterke LinkedIn-post eruit?
  • Contentmix: wat werkt voor jouw volgers?
  • Hoe zorg je voor interactie met je volgers?
  • Praktische tips voor engagerende content
  • Q&A en intervisie
Sessie 3
Fysiek
8 oktober

Workshop en praktische implementatie

  • Recap en best practices: evaluatie van de gemaakte opdrachten; uitdagingen en vragen delen
  • Strategieën om je aantal volgers te vergroten
  • De meerwaarde van adverteren op LinkedIn: hoe doe je het effectief?
  • Implementatie van tips & tricks, en actieplan voor jouw bedrijfspagina

We sluiten deze sessie af met de uitreiking van de certificaten en een feestelijk netwerkmoment.

 

Onze expert

Tom is LinkedIn-enthousiasteling en weet perfect hoe je de tool gebruikt om te verkopen, te branden en te netwerken. Op een interactieve manier krijg je toepasbare tips mee.

 

Voor wie?

Communicatie- of marketingverantwoordelijken, of andere collega's die het paginabeheer van de LinkedIn-bedrijfspagina doen. 

Ook interessant

Ontdek meer marketing en sales in het aanbod online.

Deze opleiding bij jou op de werkvloer? Dat kan!

Contactpersoon

Chloe Verlinden

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Leden: €660 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €795 (excl. 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 17 september. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Niet van toepassing voor deze opleiding.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Contactpersoon

Chloe Verlinden

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Leden: €660 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €795 (excl. 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 17 september. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Niet van toepassing voor deze opleiding.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Customer Collective
Deloitte
De Ridder
Econopolis
Facilicom
ING
Mensura
Recrewtment
SDWorx
Tormans
Vleemo