Gebruik jij je LinkedIn-bedrijfspagina optimaal? Er valt heel wat winst te boeken, als je je pagina tenminste goed leert in te zetten. Ontdek in drie sessies hoe je dat doet!
Jij laat waarschijnlijk ook heel wat kansen liggen met je LinkedIn bedrijfspagina. Tijd om als marketeer of paginabeheerder alle functionaliteiten te ontdekken, want een optimaal LinkedInprofiel voor je onderneming is een sterke tool. Boost je sales, versterk je merk en zet in op straffe employer branding via het sociale medium.
In deze opleiding leer je welke onderdelen jouw pagina compleet én professioneel maken, hoe je je pagina afstemt op je bedrijfsdoelstellingen en hoe je ze strategisch inzet. Maar ook wat je erop zet is van belang: hoe ziet een LinkedIn-post eruit, welke content willen je volgers en hoe pak je advertenties aan?
Programma
Sessie 1 Online 24 september | Basis en structuur
|
Sessie 2 Online 1 oktober | Strategie en contentcreatie
|
Sessie 3 Fysiek 8 oktober | Workshop en praktische implementatie
We sluiten deze sessie af met de uitreiking van de certificaten en een feestelijk netwerkmoment. |
Onze expert
Tom is LinkedIn-enthousiasteling en weet perfect hoe je de tool gebruikt om te verkopen, te branden en te netwerken. Op een interactieve manier krijg je toepasbare tips mee.
Voor wie?
Communicatie- of marketingverantwoordelijken, of andere collega's die het paginabeheer van de LinkedIn-bedrijfspagina doen.
Ook interessant
Ontdek meer marketing en sales in het aanbod online.

Netwerken op de beurs: haal alles uit je beursdeelname

Crisiscommunicatie: reageer adequaat in tijden van crisis
