De markt wordt duurzamer, maar niet al je consumenten zijn al mee. Gelukkig zijn er marketingtechnieken om je klant te helpen duurzamer gedrag te stellen. Hoe dat werkt? Dat leer je hier!
Duurzamer kopen betekent voor de meeste consumenten ander gedrag stellen. En da's niet simpel, want 95% van ons gedrag is intuïtief. Duurzame producten lijken in het hoofd van je klant vaak minder kwalitatief, duurder of niet zo effectief. Hoe neem je je doelgroep dan toch mee in groener gedrag? Met slimme marketing, natuurlijk.
Deze opleiding richt zich op marketingtechnieken die je klant helpen om duurzamer gedrag te stellen. Ideaal om jouw product beter te vermarkten, dus! In twee sessies leer je je doelgroep te analyseren, en bouw je een marketingplan om je duurzame oplossing overtuigend aan de man te brengen. Schrijf snel in en zet in op duurzame gedragsverandering.
Programma
Zo ziet de opleiding eruit:
Sessie 1 2 oktober | Analyse van je doelgroep en hun gedrag: hoe kijkt je klant naar je product? |
Sessie 2 9 oktober | Marketingplan maken: teken uit hoe je je duurzame oplossing zal vermarkten met de inzichten van de analyse uit de eerste sessie |
Onze expert
Eva Balemans (Better World Marketing) is een expert in duurzame gedragsverandering en ondersteunt ondernemingen met het succesvol in de markt zetten van duurzame merken en ideeën.
Voor wie?
Bedrijven die duurzame producten of diensten in de markt willen zetten of al in de markt hebben, en ze effectief aan de man willen brengen.
Ook interessant
Nog meer duurzaamheid? Of inzetten op marketing? Neem een kijkje in het aanbod.

Netwerken op de beurs: haal alles uit je beursdeelname

Energiebeheer: bespaar verbruik én kosten
