Betreed je volgende buitenlandse markt met méér kennis van zaken: zet in op AI-gedreven marktonderzoek. In drie heldere sessies koppel je de theorie meteen aan jouw exportstrategie.
Buitenlandse markten analyseren met AI?
Je wil nieuwe markten aanboren, maar de research is tijdrovend. Buitenlandse marktdata blijkt vaak versnipperd of achterhaald, je concurrentie-analyse blijft oppervlakkig en je werkt meer op buikgevoel dan op echte cijfers. En intussen zet je grootste concurrent zijn producten in de buitenlandse markt aan een recordtempo. Maar hoe doen zij dat?
Tijd om sneller en slimmer beslissingen te nemen voor jouw export! In deze driedelige avondopleiding leer je hoe je met AI-tools je exportstrategie datagedreven onderbouwt. Je zet AI makkelijk in om je concurrenten systematisch in kaart te brengen en klantprofielen te bouwen die écht kloppen. En tijdens de sessies pas je alles meteen toe op je eigen exportcase: van ruwe data tot strategisch rapport.
Programma
| Sessie 1 8 oktober |
|
| Sessie 2 15 oktober |
|
| Sessie 3 22 oktober |
|
Voor commerciële profielen en zaakvoerders
Voor wie is deze opleiding relevant? Exportmanagers, commerciële profielen of zaakvoerders van internationaal actieve bedrijven die met méér dan buikgevoel een internationale markt willen betreden.
Schrijf nu in voor deze training.










