Overslaan en naar de inhoud gaan
Map

Voka Visit bij Santens

Op 18 april gaan we langs bij Santens Bouwbeslag en Gereedschap voor een ijzersterk bedrijfsbezoek. Schrijf je nu in voor een boeiende rondleiding bij dé groothandel in ijzer- en metaalwaren, bouw-, deur-, raam- en meubelbeslag, gereedschap, veiligheidskledij, persoonlijke beschermingsmiddelen en automatisatie.
 

Programma

  • 18.00 - 18.30 u. Onthaal
  • 18.30 - 18.35 u. Verwelkoming door Voka Oost-Vlaanderen
  • 18.35 - 19.00 u. Bedrijfsvoorstelling door Santens Bouwbeslag en Gereedschap
  • 19.00 - 20.00 u. Rondleiding 
  • 20.00 - 21.00 u. Netwerken met een hapje en een drankje

over Santens Bouwbeslag en Gereedschap

Al 80 jaar lang biedt Santens een ruim assortiment beslag en gereedschap aan. Als one-stop shop voor schrijnwerkers en aannemers helpen ze hen met de aankoop van de juiste materialen.

De juiste onderdelen en materialen kiezen vormt de basis van een sterke organisatie, net als kiezen uit een breed assortiment en kopen uit voorraad, zonder tijdverlies.

De 200+ medewerkers zijn elk gespecialiseerd op een gebied waardoor Santens een oplossing biedt voor ieder technisch probleem. Via diverse kanalen (winkels, binnendienst, vertegenwoordigers, projectdienst en webshop) heeft Santens de ambitie om de partner te zijn waarop men kan rekenen. 

Info & Inschrijven

Inschrijven kan tot vrijdag 12 april of tot wanneer het maximaal aantal inschrijvingen bereikt is.

Verdere vragen of volzet? Neem contact op met Stephanie Baekelant.

Contactpersoon

Stephanie Baekelant

Events & Netwerking - HR

Adres

Fraterstraat 115
9820 Merelbeke

Wanneer

Prijs

Gratis voor leden mits inschrijving. 

Geen lid? Neem contact op met Valérie Smessaert

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

In geval van laattijdige kennisgeving van afwezigheid, zijn we genoodzaakt een no-show fee aan te rekenen van 35 euro (excl. BTW) per persoon voor administratieve en cateringskosten.