Met meer dan 1,3 miljard inwoners – waarvan er maar liefst 1 miljard cyberactief zijn – is China bijna niet meer weg te denken als hoeksteen van jouw internationale strategie. Big data, analytics, ‘cloud en mobile solutions’, AI en sociale media veranderen constant de businessdynamiek over alle continenten en industrieën heen. Vooral e-commerce is een van de grootste game changers van de laatste decennia gebleken. Met dit seminarie willen we bedrijven die ambitie hebben op de Chinese markt op weg helpen met hun e-commercestrategie.
We helpen je op weg om jouw strategie te finetunen aan de hand van de meest waardevolle en succesvolle e-commercemodellen die van toepassing zijn in China. We geven je bovendien ook een gedegen beeld van het Chinese e-commercelandschap en het ecosysteem waarin je zal opereren.
Uiteraard verliezen wij ook het praktische luik niet uit het oog. Zo zullen er heel wat businesscases aan bod komen die de voornaamste ‘do’s-and-don’ts’ zullen aantonen en jou zullen inspireren om zelf tot een succesvolle e-commercestrategie voor de Chinese markt te komen.
Na afloop van dit seminarie:
- Heb je een grondige kennis van het e-commercelandschap in China, wat je ongetwijfeld een competitief voordeel zal bezorgen.
- Heb je kennisgemaakt met de nieuwste en meest relevante technologieën en businessmodellen die gebruikt kunnen worden om jouw Chinese strategie te finetunen.
- Zal je nieuwe concepten leren kennen hebben die je e-commerce in China doen boomen.
Interesse om dit seminarie bij jou in het bedrijf te organiseren? Klik hier om een offerte aan te vragen. Voor meer info kan je contact opnemen met Kaat Creupelandt.