Blijf verkopen vanuit uw kot. Tijdens deze online class op 10 juli 2020 krijg je tips en tricks om je verkoop in coronatijden op punt te houden.
Als verkoper stel je je wel es de vraag hoe je jouw verkoop terug een boost kan geven nu er al weken geen fysiek contact meer mogelijk is met je klant. Bedoeling is om jou als deelnemer van deze online class een aantal praktische tips aan te reiken waarmee je als verkoper kan blijven scoren. Verkopen - ook via online contact – blijft een boeiend proces waarvan het resultaat bepaald wordt door tal van factoren die je voor een groot stuk zelf in handen hebt. Na de sessie heb je een aantal praktische tools waarmee je meteen aan de slag kan. Geen grote theorieën , wél tips vanuit de praktijkervaring van de trainer.
De sessie heeft 3 grote speerpunten:
- Hoe maak ik als verkoper van mijzelf een “Kot-topper”
- Kies voor consultative sales ipv gewone sales
- Zeker online ben je “process-manager” van je gesprek
- Comm-U-N-IC-eer met je klant
- 5 Stappen om in tijden van Corona je salesgesprek aan te pakken
- Pauze
- Vragenronde
Deze online class richt zich naar verkopers, accountmanagers, key-accountmanagers…die handvaten zoeken om hun klanten in deze tijden best on-line te benaderen…Voor mensen met veel ervaring kan het een herhaling of eye-opener zijn, voor beginnende verkopers is het zeker een aanbeveling!
Docent van dienst is Jan Lux, zaakvoerder-trainer van Learning by Lux. Verkopers die zich door Jan hebben laten trainen en coachen beschrijven hem als “sales-fluistereaar”. Zijn tips stoelen op jarenlange ervaring en zijn zeer makkelijk toe te passen in de praktijk. Heel wat (Limburgse) bedrijven laten hun verkopers door hem trainen en coachen ( Mediahuis, Ebema, Zimmo, JCB, Acerta, Idewe, Medialaan,…)
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.