Skip to main content

Verkoop meer met neuromarketing

Wist je al dat je er eenvoudige technieken bestaan waarmee je veel overtuigender overkomt en dus ook meer kan verkopen? Dit traject van vier sessies dompelt jou helemaal onder in neuromarketing, zodat je jouw communicatie, marketing en sales veel efficiënter kan maken.

Om sterker te communiceren, kan je teruggrijpen naar tientallen technieken die wetenschappelijk en psychologisch onderbouwd zijn. Deze opleiding leidt je aan de hand hiervan naar concrete tips en inzichten. Bovendien worden die uitgebreid geïllustreerd met sprekende voorbeelden van Vlaamse campagnes en is er in elke sessie voldoende tijd om in te gaan op vragen. Zo is deze opleiding helemaal op maat van kmo-zaakvoerders en sales- en marketingverantwoordelijken.

Je krijgt een introductie in psychologie en denkfouten. Vanuit de kennis over hoe het brein werkt, bekijk je verschillende tools die jou kunnen helpen om je doelgroep beter te overtuigen.  

Je maakt kennis met een aantal overtuigingstechnieken die wetenschappelijk voortbouwen op de sociale psychologie. Daarmee analyseer je jouw verschillende communicatiekanalen en onderzoek je hoe het beter kan.  

In het tweede luik over overtuigingstechnieken zoom je in op gebruiksvriendelijke processen. Je verdiept je in uiteenlopende technieken om acties makkelijker te maken of makkelijker te doen lijken. 

Naast een samenvatting van het traject sta je in deze sessie stil bij de verschillende triggers en call to actions die je aanbiedt. Dat zijn de laatste essentiële elementen in jouw strategie om succesvol te kunnen overtuigen. Je doet nuttige lessen op uit de kleurenpsychologie en focust op onbewuste patronen die je in jouw opzet kunnen helpen. 

Spreker

Reinout Van Zandycke heeft zich de afgelopen tien jaar gespecialiseerd in overtuigingstechnieken en beïnvloeding. Hij combineert psychologische principes met nieuwe marketingtechnieken. Hij is auteur van verschillende boeken en een veelgevraagd spreker over neuromarketing, nudging en overtuigingskracht.
 

Contactpersoon

Laura Govaerts

Coördinator innovatie en digitale transformatie

Adres

Voka Antwerpen-Waasland
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

550 euro (excl. 21 % btw) voor de drie modules.

Deze prijs is mogelijk dankzij de financiële steun van het Vlaams Agentschap Innoveren & Ondernemen via het programma ‘Samen voor #sterkondernemen’.

KMO-portefeuille is niet van toepassing.

Voorwaarden

Annulatie

Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 7 november. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen.

Privacy

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

AW_Welt Whitepaper Inclusieve leidinggevende