Skip to main content
Socialmediaplan op maat van mijn bedrijf

UITGESTELD - Social media plan op maat van mijn bedrijf

Deze activiteit wordt naar aanleiding van coronavirus-maatregelen verplaatst naar een nieuwe datum na 15 mei. Zodra de nieuwe datum gekend is, ontvangen deelnemers hierover een bericht.

Je bedrijf succesvol ondersteunen en uitbouwen met sociale media ... Klinkt als muziek in de oren, maar is het werkelijk zo eenvoudig? En hoe pak je het dan aan? Op welke sociale media moet je actief worden? Wie zit waar en waarom?

Tijdens deze opleiding van vijf sessies verkennen we het socialmedialandschap én stellen we een socialmediaplan op, helemaal op maat van je merk en bedrijf. We geven veel praktische tips, concrete voorbeelden en ruimte voor interactie. Zo groei je samen naar een hoger niveau en slaag je erin de resultaten te bereiken die je van sociale media verwacht.

Social Selling Professional Mic Adam geeft jou al zijn kennis mee in deze grondige opleiding. Schrijf in en word een pro!
 

Programma

Je bedrijf is uniek en dat heb je via je branding al op de rails gezet. Je marketingactiviteiten zorgen dat je merk elke dag verder evolueert. Vandaag zijn sociale media daarin onmisbaar. Een doelgerichte aanwezigheid zal je merk en bedrijf ondersteunen. Samen met jou bepalen we de unieke meerwaarde van je merk en vertalen we dit naar de perfecte socialmediastrategie. 

Met contentmarketing bouw en onderhoud je relaties met zowel bestaande als potentiële klanten. In deze sessie helpen we jou een contentplan op te stellen dat niet alleen eigen content aan bod laat komen maar ook andere content. We laten je slimme manieren ontdekken om content te gebruiken en te hergebruiken. Je leert verhalen vertellen die op sociale media impactvol zijn. Dat begint met goede copywriting en pakkende afbeeldingen en video’s. Je vertaalt strategische ideeën in een concreet en doelgericht contentplan. 

Social media advertising stelt je in staat om efficiënt heel specifieke doelgroepen te bereiken. Daarnaast is het mogelijk om advertenties op elk moment te analyseren en te optimaliseren. Tijdens deze sessie leer je alle do’s & don'ts om met betalende campagnes de salesdoelstellingen van je organisatie te realiseren. 

Aanwezig zijn op sociale media is één, resultaten tonen is vaak moeilijker. In deze sessie leer je handige tools kennen en gebruiken. We nemen ook de analysetools van de verschillende kanalen onder de loep, zodat je de resultaten van je campagnes leert te interpreteren en te verbeteren. Meten is tenslotte weten. Door voortdurend bij te sturen evolueert je socialmedia-aanpak naar een krachtige leadmachine. 

De terugkomsessie bestaat uit individuele coaching. Je bespreekt je vragen met de docent en krijgt gepersonaliseerd advies om je bedrijf succesvol te positioneren op sociale media.

Spreker

Mic Adam (Vanguard Leadership) helpt bedrijven om de brug te slaan tussen sociale media en business door het implementeren van social selling, rekruterings- en ambassadeursprogramma’s. De focus ligt op het verhogen van de omzet en de marge. Hij beschikt over 30 jaar ervaring als internationaal sales- en marketingmanager.

g

 

Contactpersoon

Shana Egaña Viteri

Relatiebeheerder - Coördinator Bryo

Adres

Voka Kamer van Koophandel kantoor Leuven
Tiensevest 170
3000 Leuven

Wanneer

Prijs

Deelname (excl. btw)

  • Starters: 200 euro
  • Voka-leden: 550 euro
  • Niet-leden: 715 euro

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Schrijf in via inschrijvingen.vb@voka.be, via de oranje knop op deze pagina of via de Voka Vlaams-Brabant networking app (beschikbaar voor iOS en Android).

Bedrijvenpark Assent
Made in Vlaams-Brabant
ING
Proximus
SD  Worx
Logo Premed
Logo Randstad