Ook in deze tijden waarin verkoop op afstand floreert zijn klanten almaar meer op zoek naar een ware experience. Ontdek op 7 oktober 2020 tijdens onze opleiding hoe je een geweldige klantenervaring op afstand creëert!
Als bedrijf inzetten op afstandsverkoop via een webshop bijvoorbeeld is niet evident. Het is een hele uitdaging om je klanten vanaf een afstand tevreden te maken én te houden. In deze opleiding leer je een geweldige klantenervaring te creëren om zo je klantloyaliteit te verhogen en je verkoop te stimuleren.
In deze opleiding komen de onderstaande onderwerpen aan bod:
- begin with the end in mind
- een goede customerservicestrategie dankzij het LevelX4 Operating Model
- de drie universele behoeftes van elke klant, en hoe je ze beantwoordt
De opleiding heeft een bewezen en blijvende impact op je klanten, je medewerkers en je omzet!
Deze opleiding is gericht op leidinggevenden van kmo's die verantwoordelijk zijn voor het contact (sales en/of dienst na verkoop) met klanten via afstandskanalen (telefoon, e-mail, chat, social media, ...)
Je hoeft naast je eigen praktijkervaring met customer service geen verdere voorkennis te hebben om deze opleiding te volgen.
Inge Vissers, Managing Partner bij THoCC & LevelX4
Dimitri Jambé, Trainer & Resultant bij THoCC
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.
Aantal opleidingsuren: 7 uren