Skip to main content

Timemanagement (online)

  • Online

Zelfmanagement als key-to-succes in een beter tijdsbeheer, ook in bijzondere tijden. Leer er alles over tijdens de online class 'Timemanagement' op 28 mei 2020!

Je ziet door de vele taken op je ‘to do’-lijst het bos niet meer? De stapel papier op je bureau groeit in de hoogte en de breedte… en je mailbox puilt uit. Als je thuis werkt, is het allemaal “werktijd” of juist niet? Hoe deel ik dat in? ’s Avonds vraag je je af waarmee je de hele dag nu eigenlijk bent bezig geweest? Je hebt wel eens vaker het gevoel dat je achter alles aanholt? Vaak weet je niet goed wat eerst aan te pakken (en wat laatst)? Iedereen is baas over … jouw tijd.

In deze virtuele workshop verken je jouw eigen struikelblokken op gebied van timemanagement.

Doordat je inzicht verwerft in de principes van timemanagement, ontdek je manieren om jouw prioriteiten zodanig te stellen dat jouw to-do-lijst aanvaardbaar en realistisch wordt. Je krijgt concrete tips én tools om zelf jouw tijd effectiever te besteden. Via een stappenplan houd je de nieuwe competenties vol.

Programma
  • Meten is weten: hoe zit het nu écht?
  • Een inzicht in je eigen interpretatie van jouw “takenlijst”
  • We staan stil bij je eigen bioritme en hoe je jouw to-do-lijst hieraan aanpast.
  • Een stappenplan om keuzes te maken rond prioriteiten
  • Plannen: da’s meer dan “noteren in je agenda”
  • Tips om meer gedaan te krijgen in minder tijd (of juist niet)
  • Q&A: wat zijn jouw uitdagingen?
Doelgroep

Iedereen die merkt dat de veranderde omstandigheden dezelfde uitdagingen brengen qua timemanagement. Reden dus om deze “tijd” eens even onder de loep te nemen, want ook na corona zullen de geleerde competenties hun vruchten blijven afwerpen.

Docent

Ilse Vantilborgh is vanuit haar dagelijkse praktijk als trainer bij ARIADNE Consultancy steeds op zoek naar kwalitatieve communicatie, dit zowel in commerciële als in niet-zakelijke omgevingen. In haar loopbaan heeft ze op succesvolle wijze het bedrijfsleven weten te combineren met het lesgeven. Haar ervaring als filiaaldirecteur bij BACOB is haar uitgangspunt geweest voor het streven naar meer klantgerichte communicatietechnieken, zowel schriftelijk als mondeling. Dit geeft ze vorm in haar trainingen rond verbindend communiceren, agressie counteren en klantgericht e-mailen. Ook maakt ze gebruik van haar kennis van neurocognitivisme  en haar expertise in Insights Discovery® om (persoonlijk-) leiderschapstrajecten te coachen. Voor haar trainingen kan ze putten uit een ruime didactische ervaring, die nauw aansluit op haar expertise in Nederlandse en Engelse communicatie.

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

biv

KMO-portefeuille   Mensura    Proximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Michèle Martens

Coördinator Kameracademie

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 135,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 165,00 excl. btw

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 7 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Propaganda
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
alk
Logo JAM
Trixxo