Voor jou blijft de stap naar 'die telefoon opnemen' reusachtig. Kom te weten hoe je op een comfortabele manier het gesprek voert. Telefoneren kan je leren tijdens deze online class op 18 augustus 2020!
Hoe sta je iemand op een professionele manier te woord aan de telefoon? Wat doe je beter wel en wat beter niet? Onze coach geeft je tips & tricks. Resultaat? Na deze online class beschik je over de juiste ‘telefoonreflex’: klantgericht en efficiënt.
Volgende aspecten komen zeker aan bod:
- Wat is telefoneren ?
- Telefoneren in 21ste eeuw vs 20ste
- Non-verbaal
- Verbaal
- koud bellen
- belscript
- moeilijke momenten
- tips and tricks
Deze opleiding richt zich tot medewerkers die vaak telefoongesprekken voeren en vlotter willen leren te
communiceren aan de telefoon. Denk maar aan management assistants, onthaalmedewerkers en
medewerkers van klantendiensten en overheden.
Geen specifieke voorkennis vereist.
Bruno Van Caeckenberghe, ElaN Languages
taal-en communicatiecoach
Naast taaltrainingen verzorgt ElaN Languages coaching- en trainingstrajecten die de talenten van medewerkers helpen te ontplooien. De praktijk staat altijd centraal. Aan de hand van simulatieoefeningen en cases van de cursist scherpen we zijn of haar skills aan.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.