Skip to main content
Map

Spring er met jouw bedrijf uit op LinkedIn

  • Hybride

Als bedrijf kan je eigenlijk niet anders dan aanwezig zijn op LinkedIn, al is het maar om jouw bedrijf zichtbaar te maken in de onlinewereld. Met goede content kan je jouw bereik en zichtbaarheid evenwel nog vergroten. Hierdoor kan jouw verkoop sterk toenemen en kan je ook makkelijker de juiste kandidaten aantrekken voor de vacatures van jouw bedrijf.

In deze opleiding gidst LinkedIn-expert Tom Baeten je in vier sessies door de wondere wereld van LinkedIn.


Sessie 1 - online - Leg de basis voor een perfecte bedrijfspagina
In deze sessie maak je van jouw bedrijfspagina een magneet voor jouw business. Tijdens een algemene inleiding tot LinkedIn verneem je waarom dit platform zo belangrijk is voor jouw business. Je krijgt ook alle ins en outs van de perfecte LinkedIn-bedrijfspagina.

  • Wat is het belang van LinkedIn?
  • Wat is geallieerde branding?
  • Overzicht van de verschillende kanalen op LinkedIn die je als bedrijf kan gebruiken.
  • Alle essentiële onderdelen van een bedrijfspagina op LinkedIn
  • Q&A

Sessie 2 - online – Strategische voorbereidingen treffen
Tijdens deze workshop krijg je allerhande praktische tips & tricks om meer uit jouw online netwerk te halen. Je leert hoe je LinkedIn kan gebruiken om meer klanten te benaderen.

  • Een bedrijfscanvas maken
  • Wat zijn jouw doelstellingen op LinkedIn? Wie wil je bereiken? Welke middelen heb je?
  • Een strategie opzetten voor jouw doelstellingen met LinkedIn.
  • Employer branding  
  • Q&A

Sessie 3 - online - killercontent op LinkedIn
Posten met impact: een inleiding tot contentmarketing. Je ontdekt welke posts het best scoren op LinkedIn en hoe je variatie in jouw content kan brengen. Je leert de beste manieren om een post op te bouwen en hoe je op een consistente manier jouw content efficiënt organiseert.

  • Hoe maak je een contentstrategie?
  • Hoe maak je de perfecte LinkedIn-post?
  • Hoe houd je het boeiend voor je volgers?
  • Hoe is een goede LinkedIn-post opgebouwd?
  • Hoe werkt het algoritme van LinkedIn?
  • Hoe bereik je jouw doelgroep?
  • Q&A

Sessie 4 - fysiek - De grote finale: learnings delen, adverteren en feestelijke afsluiter

  • Samenvatting en learnings uit vorige sessies 
  • Best practices delen
  • Adverteren op LinkedIn
  • Wat zijn de voordelen van een advertentieaccount?
  • Wanneer moet je adverteren op LinkedIn? 
  • Wat is het effect van adverteren op LinkedIn?
  • Q&A
     

Contactpersoon

Laura Govaerts

adviseur innovatie & digitale transformatie

Adres

Zetel Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

550 euro (excl. 21 % btw) voor de vier modules.

Deze prijs is mogelijk dankzij de financiële steun van het Vlaams Agentschap Innoveren & Ondernemen via het programma ‘Samen voor #sterkondernemen’.

KMO-portefeuille is niet van toepassing.

Voorwaarden

Annulatie

Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 14 april. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen.

Privacy

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

AW_Digitalisering
AW_Welt_6stappenplan
AW_Welt Whitepaper Inclusieve leidinggevende