Goede medewerkers vinden en aan boord houden wordt elke dag moeilijker. De term ‘employer branding’ valt dan al snel, maar weet je dat die term veel meer omvat dan een opvallende actie of een sterke rekruteringscampagne? Of beter: zo hoort het te zijn. En toch blijven ondernemingen worstelen met hun identiteit als werkgever.
Dit seminarie rond employer branding verduidelijkt welke bouwstenen cruciaal zijn in de opbouw van jouw employer branding en hoe je die intern en naar buiten toe omzet in concrete oplossingen en communicatie.
Afsluiten doen we met enkele inspirerende cases zodat je vanuit de opgedane kennis ook resultaten ziet. Zo krijg je concrete handvatten waarmee je meteen aan de slag kan!
Spreker
What you see is what you get. Tom Cappelle vertelt vanuit de praktijk door zijn jarenlange ervaringen binnen strategie, sales training, events en digitale communicatie. Op zijn enthousiaste en energieke manier licht hij de do’s-and-don'ts toe binnen je marketingstrategie.
Doelgroep
Hr (HR Officer, HR Business Partner, HR Manager), marketingmedewerkers, ondernemers