Skip to main content

Seminarie: Hoe je sociale media succesvol uitbesteden?

Het uitbesteden van sociale media kan een goed idee zijn: je bespaart tijd en je bedrijfskanalen zijn in de goede handen van experts. Maar hoe kies je de juiste partner in het uitgebreide aanbod marketingbureaus en freelancers? En hoe zorg je ervoor dat de samenwerking een succes wordt?  
 

Tijdens dit interactieve seminarie gaan we praktisch aan de slag. Je krijgt concrete tips en inzichten om gericht stappen te zetten in het succesvol uitbesteden van je sociale media , of om je lopende samenwerkingen met marketingbureaus en freelancers te verbeteren.

Programma

Je leert de strategische en operationele topics beheersen die van belang zijn bij het uitbesteden van je sociale media: 

  • Wat zijn goede én verkeerde redenen om het beheer van je sociale media uit te besteden?
  • Wat zijn de voorwaarden om socialemedia-activiteiten te kunnen uitbesteden? 
  • Wat is het belang van een doeltreffende socialemediastrategie en hoe bepaal je die voor je bedrijf?
  • Hoe kies je de juiste socialemediapartner in functie van je doelen?
  • Cocreatie: wat absoluut zelf doen én wat uitbesteden?
  • Op welke manier maak je een externe partner deel van de bedrijfsdoelen?
  • Tips om het beste uit je externe samenwerkingen te halen
  • Hoe wissel je relevante kennis en informatie uit met jouw marketingbureau en/of freelancers?
  • Hou de vinger aan de pols: follow-up & bijsturen tijdens een samenwerking

We creëren ook ruimte zodat de deelnemers van elkaar kunnnen leren.

Spreker

Bavo Goos is de zaakvoerder van Smart-boost, en een marketeer en sales man pur sang. Hij bouwde een internationale carrière uit bij enkele topmerken en vertaalde die kennis en expertise naar advies, opleiding en coaching op maat van kmo’s. De missie van Smart-boost? Ondernemers en hun teams uitdagen om meer en beter te verkopen.

Voor wie?

Voor zaakvoerders en marketingmedewerkers van kmo’s die het beheer van hun sociale media succesvol willen uitbesteden en de controle over hun communicatie willen behouden 

Contactpersoon

Anouk Andries

Member Services - Logistiek/supply chain/sales en marketing

Adres

Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen
President Kennedylaan 9A
8500 Kortrijk

Wanneer

Prijs

Voka-leden: 200 euro
Niet-leden: 400 euro

kmo portefeuille

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in de vorm van foto en/of film - dat nadien op Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar de vermelde contactpersoon tot uiterlijk 7 werkdagen voor de start van het seminarie. Bij laattijdig annuleren blijft het volledige bedrag verschuldigd Je kan je wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag