
Sales Leaders
Het nieuwe Leaders traject, bestaande uit 4 sessies, brengt u een combinatie van inspirerende voordrachten en interessante bedrijfsbezoeken. We reiken u graag best practices aan op het gebied van sales. Dit exclusieve, high level traject werd ontworpen voor de rechterhand van de CEO/zaakvoerder (director) en wordt dan ook voor deze groep voorbehouden.
Sessie 1: Basisingrediënten om iemand te raken. - 1 april 2021 van 17.30 tot 19.00 uur met aansluitend diner.
Verhalen brengen mensen in beweging. Tijdens de eerste sessie vertelt Lies Martens dat storytelling een effectief middel is om anderen te inspireren, een idee of project krachtig naar voor te brengen en de betrokkenheid en motivatie te vergroten. Hoe kunnen we anderen overtuigen met een goed verteld verhaal en zo de presentatie, idee of project naar een hoger niveau brengen? Hoe kan een boodschap kort maar krachtig verpakt worden zodat de inhoud blijft plakken? Hoe zit een sterk verhaal in elkaar en hoe wordt iemand een inspirerende verteller?
Spreker
Lies Martens, vroeger bekend van radio en tv, is een deskundige ter zake. Ze presenteerde op de openbare omroep jarenlang de consumentenprogramma's ‘Ombudsjan’ en ‘Klant of koning’. Als media professional analyseert ze de fouten die bedrijven maken wanneer ze in crisissituaties met de pers communiceren.
Doelgroep
Sales director, rechterhand zaakvoerder of CEO.
Locatie
n.t.b.
Sessie 2: Mijn sales boosten door de implementatie van een Sales Excellence / Sales Enablement organisatie. - 1 juni 2021 van 17.30 tot 19.00 uur met aansluitend diner.
In een tweede sessie bekijkt Leon Weerts hoe we als bedrijf onze sales kunnen boosten. Het omvormen van de organisatie in een Sales Excellence / Sales Enablement organisatie vormt de sleutel tot succes.
Leon vertelt welke weg we hiervoor moeten bewandelen. Hoe slagen we erin om Sales, Marketing, IT, HR, enz… samen te laten werken met dat ene doel: hoe als bedrijf de klant een ongelofelijke ervaring bieden.
Spreker
Leon Weerts is ervaringsdeskundige. Alvorens zelfstandig consultant te worden, was hij jarenlang Commercial Excellence Consultant bij Air France KLM waar hij ruime ervaring opdeed in het implementeren van Commercial Excellence programma’s.
Doelgroep
Sales director, rechterhand zaakvoerder of CEO.
Locatie
n.t.b.
Sessie 3 en 4
Tijdens de derde en vierde sessie, die zullen georganiseerd worden na de zomer, gaan we nog dieper in op deze thematiek. We zullen 2 bedrijven bezoeken, waarvan 1 in het buitenland, die een Sales Excellence organisatie geïmplementeerd hebben: hoe realiseerden ze de change bij de medewerkers, wat zijn nuttige tips en wat zijn de valkuilen waarvoor moet opgelet worden?
Voor meer info over dit traject kunt u contact opnemen met Johan Van Gool.