Wil je directieleden, investeerders en klanten overtuigen van je idee? Tijdens deze workshop op 3 maart 2021 leer je pitchen als een professional!
Heb je een geweldig idee? En wil je een klant of investeerder overtuigen van die schitterende oplossing?
Dan is deze workshop precies wat je zoekt:
- Je krijgt een klare kijk op pitchen.
- Je ontdekt verschillende communicatiestijlen.
- Je leert hoe je een overtuigend gesprek opbouwt.
Het resultaat? Wanneer het nodig is, overtuig jij als een pro!
De topics van deze opleiding:
- waarom 'pitchen' zo belangrijk is geworden
- omgang met verschillende communicatiestijlen
- structuur van een overtuigend gesprek
- ...
Tijdens deze online opleiding wordt er voldoende interactie voorzien.
Wil je als medewerker of zaakvoerder een concept of idee vermarkten?
Maar vormt je technische/analytische achtergrond of je introverte stijl een struikelblok bij het pitchen?
Dan is deze workshop een absolute must!
Voor deze opleiding is er geen voorkennis nodig.
Koen De Moortel, oprichter van Upstream:
- helpt honderden mensen en bedrijven aan een inzicht in hun gesprekstechnieken en communicatiestijlen; dankzij Koen won een Antwerps informaticabedrijf de eerste innovatiewedstrijd van Besix
- leidt technische zaakvoerders en medewerkers op in zakelijk denken en klantgerichte communicatie
- begeleidt als panel- en jurylid de studenten van KMO Challenge en KMO Excellence op Vlerick Business School
- is gastspreker en gastdocent bij o.a. PXL, UHasselt
Koen De Moortel heeft een extreem toegankelijke en praktische stijl van doceren. Verder maakt hij een zeldzame combinatie tussen academische wetenschap en zakelijk ondernemen.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 3 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.