Leer hoe je kan vermijden dat de problemen van je klanten jouw problemen worden. Kom tijdens deze workshop op 3 maart 2020 te weten hoe je kwaliteit duurzaam kan implementeren in jouw onderneming.
Jouw klanten zijn bedrijven, zelfstandigen, verenigingen of consumenten. Hopelijk plaatsen één of meerdere van hen morgen een bestelling bij jou.
Laat jij hen cash betalen? Geen enkel probleem.
Geef je je klanten krediet? Hoe zeker ben je dan dat je jouw geld krijgt? Dat je klant in het verleden correct betaalde, is niet langer een garantie. De omstandigheden veranderen snel. Een solvabele klant kan het morgen moeilijk krijgen. En wat dan?
Welke maatregelen kan een leverancier treffen om niet te lijden onder de financiële problemen van klanten?
Met deze opleiding van Voka – Kamer van Koophandel Limburg leer je hoe je vermijdt dat de problemen van je klanten jouw problemen worden.
- Wat is mijn positie als schuldeiser bij
faillissement
gerechtelijke reorganisatie
vereffening
collectieve schuldenregeling?
- Welke preventieve maatregelen kan je nemen?
weet met wie je zaken doet
algemene en specifieke voorwaarden
betaling met zekerheden
- Welke curatieve maatregelen zijn nodig?
- Biedt kredietverzekering of factoring een oplossing?
- Welke maatregelen treft de overheid? Nieuwe procedure
Zaakvoerders, managers, medewerkers, iedereen die begaan is met het succes van de onderneming.
Marleen Miechielsen, Miechielsen training & consulting. Marleen verzorgt al meer dan 10 jaar opleidingen voor Voka. Haar door eerdere deelnemers gewaardeerde aanpak is zeer praktijk-, resultaat- en ervaringsgericht!
-BIBF-erkenningsnummer: 101181
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.