Workshop: Hoe kan je de tools van office 365 zo optimaal mogelijk gebruiken binnen je team of onderneming?
De sleutel om de Office 365 Cloud binnen je bedrijf of team zo optimaal mogelijk te gebruiken, bestaat erin om alle tools met elkaar te laten samenwerken. Outlook, Onedrive, Sharepoint, Microsoft Teams, Microsoft Flow, …
OneDrive
- Opslag in de Cloud
- Folders aanmaken, beheren, delen
- Folders synchroniseren
- Documenten aanmaken in Online Apps
- Documenten delen met collega's en met externen
Sharepoint
- Introductie in Sharepoint
- Terminologie, structuur en onderdelen
- Lijsten, documentbibliotheken en web parts gebruiken
- Documenten raadplegen en uploaden
- Folders synchroniseren
Microsoft flow
- Terminologie
- Aanmaken van een goedkeuringsflow met Microsoft forms
- Voorbeelden van automatisaties overlopen
Microsoft teams
- Overlopen dashboard
- Aanmaken van Team
- Toevoegen van apps zoals planner, wiki,…
- Gebruik van skype in Teams
Deze opleiding legt zoveel mogelijk nadruk op het optimaal combineren van de verschillende tools binnen het Office 365-pakket om het werk te optimaliseren, communicatie te verbeteren en zo mogelijk processen te automatiseren.
Alle gebruikers met een Office 365-licentie die hiervan optimaal willen gebruik maken.
Joachim Gregoor
Prezibelle geeft al vele jaren trainingen en workshops voor het optimale gebruik van digitale tools. De nadruk ligt hier steeds op het stapsgewijs "zelf aan de slag gaan" met de verschillende programma's, om de programma's daarna zelfstandig te kunnen gebruiken.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.