Skip to main content
Voka Opleiding

Stop selling, start storytelling

Vertel met je bedrijf engagerende verhalen die verkopen. 

Gebruik content en storytelling als marketingmiddel:

  • Kom je in het vizier van de juiste klanten?
  • Breng je een onderscheidend, authentiek verhaal?
  • maar bovenal hoe blijf je boeien?

Hoe begin je daaraan? Hoe schrijf je een verhaal dat genoeg boeit en de juiste klanten aantrekt? 
Welke kanalen zet je hiervoor best in? Hoe bouw je een publiek op?
 
In deze workshop leer je hoe je storytelling elementen binnen brengt in je bedrijf en zo je toekomstige klanten engageert. 

In 10 stappen ga je tijdens deze interactieve workshop van 'brand' naar 'storytelling brand'.  

  • Wat zijn je unieke assets en ‘why’ van jouw bedrijf?
  • Hoe ziet je publiek eruit?
  • Wat is je merkbelofte, waarom moeten mensen bij jou kopen?

Van hieruit bepalen we de noodzakelijke elementen die je verhaal moet bevatten en tonen we hoe te distribueren via de gepaste media en kanalen. Je zal merken dat elke KMO hoe klein of hoe groot ook een boeiend verhaal kan brengen.
 
Tot slot, krijg je heel wat inspiratie en fijne cases mee om zelf aan de slag te gaan met jouw verhaal.

Doelgroep

De zaakvoerder en/of de marketingverantwoordelijke of marketingmedewerkers die met storytelling en authentieke content aan de slag willen in hun interne en externe communicatie. We merken dat het waardevol is voor de deelnemers als ze ineens met twee personen van hetzelfde bedrijf aanwezig zijn. Dan fungeren ze als sparringpartners en worden ze extra aangemoedigd om meteen aan de slag te gaan met de materie.

> Ik schrijf me in

Jouw expert

Elien Van Sande - Creactiv Marketing

Elien is strateeg in haar professionele leven, en planner in haar vrije tijd. Vrienden samenbrengen, restaurants boeken, themafeestjes organiseren: ze zorgt ervoor. Elien houdt van duidelijke communicatie en structuur. Ze introduceert die elementen graag bij ondernemers, onder meer door hun langetermijn doelstellingen in kaart te brengen en te verkennen hoe hun bedrijfsimago en -identiteit kunnen samenvallen. “The little things, they ain’t little”, benadrukt Elien, die geluk vindt in een boeket bloemen of de smile van een toevallige passant op straat … of in de muziek van Beyoncé, want onze strateeg is een fan van het eerste uur.

Elien Van Sande

Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.

Adres

Voka - KvK Mechelen - Kempen (kantoor Geel)
Kleinhoefstraat 9
2440 Geel

Wanneer

Prijs

Leden:
€195 (excl. btw)

Niet-leden:
€295 (excl. btw)

Klik hier voor meer info over jouw ledenvoordelen

Voorwaarden

Lees hier onze voorwaarden.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is €195/leden en €295/niet-leden. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. Je kan hiervoor 3,5 opleidingsuren ingeven. Klik hier voor meer info.

KMO-portefeuille

Meer info?

Van Roey - September