Leer, deel en inspireer over innovatie in zorg en welzijn
Blik samen met ons terug op een jaar vol inzichten rond de patiënt en customer experience en kijk mee vooruit naar 2026, waarin leiderschap en medewerkersbetrokkenheid in tijden van verandering centraal staan.
Met pitches van deelnemers uit het Lerend Netwerk en inspirerende keynotes vullen we het programma. Een namiddag voor iedereen die interesse heeft in innovatie, leiderschap, klantbeleving en verandering. Het ideale moment om samen het netwerkjaar af te ronden!
Programma
Onthaal en verwelkoming
Keynote 'Customer experience als sleutelrol voor optimale zorgkwaliteit' (Tom Verbist - Superellipse)
- Een inspirerende terugblik op het afgelopen netwerkjaar: inzichten, groeimomenten en de impact van werken rond de patiënt en customer experience.
Ronde 1 - pitches van deelnemers
Deelnemers uit het Lerend Netwerk Health & Care brengen hun verhaal: wat hebben ze geleerd, toegepast of veranderd voor hun eigen case binnen hun organisatie?
- OPZ Geel | Patiëntenrechten helder uitgelegd: hoe informeer je patiënten en hun netwerk?
- Alfons Smet Residenties | Waardevol afscheid: zorg en begeleiding rond het levenseinde
- MPI Oosterlo | Van klacht naar vertrouwen: empathisch klachtenmanagement
Pauze
Ronde 2 - pitches van deelnemers
- Nektari | Topic later meegedeeld
- AnoaCare | Tooling voor inzicht: gericht werken met de aandachtsgebieden van klanten
- Imelda Ziekenhuis | Zorgpad mantelzorgers: begeleiding bij opname en verblijf van personen met dementie
Vragenronde en reflectie
Keynote ‘Jouw medewerker in tijden van verandering’ (Nele Verrezen - Marcells Journey)
- Een inspirerende keynote over leiderschap in verandering en de kracht van medewerkers in beweging. De perfecte aftrap voor het nieuwe netwerkjaar, waarin de medewerker centraal staat als drijvende kracht achter duurzame verandering.
Netwerkmoment
- We sluiten af met een hapje en een drankje.
Doelgroep
Verantwoordelijken, leidinggevenden, professionals en c-levels binnen zorg- en welzijnsorganisaties met interesse in innovatie, leiderschap, klantbeleving en verandering.












