Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Milieuactualiteiten: bedrijfsbezoek H.Essers - sloopopvolgingsplan en opslag gevaarlijke goederen
duurzaam ondernemen

Milieuactualiteiten: bedrijfsbezoek H.Essers - sloopopvolgingsplan en opslag gevaarlijke goederen

Wil je helemaal up-to-date blijven op het vlak van milieu? Volg dan onze maandelijkse infosessies. Op 14 oktober staat er een bedrijfsbezoek bij H.Essers op de planning. Jij gaat toch ook mee?

Werp je graag een unieke blik achter de schermen bij H.Essers? Kom dan mee op bedrijfsbezoek!

Tijdens deze interessante en geanimeerde rondleiding:

  • krijg je een praktische toelichting over hoe ze de uitbreiding van hun bedrijf aanpakken 
  • ontdek je alles over hun sloopopvolgingsplan  (door gebruik te maken van de voormalige Ford-terreinen is dat een verplichting voor H.Essers)  
    • wat wanneer wordt vereist
    • wat de impact is voor de milieucoördinator
    • best practices
    • belangrijke opslagregels van gevaarlijke stoffen 

Dit bezoek mag je als milieucoördinator zeker niet missen! 

Programma

8.00 – 8.10 uur: ontvangst met ontbijt
8.10 – 10.00 uur: rondleiding site H.Essers
10.00 - 11.00 uur: sloopopvolgingsplan en opslag gevaarlijke goederen

Doelgroep

Dit bedrijfsbezoek is voor milieucoördinatoren.

Docent

Rondleiding Essers

Martijn Goffings – Sweco

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Partners

Contactpersoon

Michèle Martens

Coördinator Kameracademie

Adres

H.Essers Dry Port
Henry Fordlaan 8
3600 Genk

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 195,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 255,00 excl. btw

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Wij houden rekening met deze preventiemaatregelen

  • Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar en respecteren de social distancing, zowel binnen als buiten.
  • Indien er geen 1,5 m afstand kan gegarandeerd worden vragen wij je om je mondmasker te dragen (bijvoorbeeld tijdens de koffiepauze, bij het binnenkomen en het verlaten van de vergaderzaal, wanneer je naar het toilet gaat,…).
  • Zalen en lokalen worden verlucht, materiaal wordt consequent gedesinfecteerd
  • In ons gebouw geldt een looprichting die aangegeven is op de vloer, gelieve deze te respecteren.
  • Handgels staan ter beschikking in elke zaal en in de hal.

We volgen de situatie op de voet en houden ingeschreven deelnemers op de hoogte rond eventueel extra maatregelen of wijzigingen.

VDAB
BVI Bekkevoort
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
alk
Logo JAM
Ethias
Trixxo